خبرهای داغ:
مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: در شب سال تحویل ۱۴۰۳ افزون بر نفر روز مسافردر مدارس استان پذیرش واسکان داده شده اند.
کد خبر: ۹۵۸۶۹۷۲
|
۰۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، فرشید قاسمی دربازدید از ستاد های پذیرش مهمانان نوروزی در نواحی آموزش وپرورش شهر شیراز اظهارداشت: 60 پایگاه پذیرش اسکان در سراسر استان کار پذیرش از میهمانان نوروزی 1403را در ایام نوروز انجام خواهند داد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: نگاه ما در ستاد اسکان مهمانان نوروزی در مدارس نگاه درآمدی نبوده و نگاه خدماتی و رفاهی به ویژه برای همکاران فرهنگی است.

رییس کارگروه خدمات اسکان ورفاه ستاد خدمات سفر استان فارس گفت: با توجه به بارندگی شب گذشته علاوه بر کلاس های درس تعدادی از نمازخانه مدارس وسالن های ورزشی آموزش وپرورش نیز مورد استفاده مهمانان نوروزی قرار گرفت.

قاسمی افزود: قبل از اغاز کار ستاد اسکان توسط تیم های بازرسی از تمام مدارس طرح اسکان بازدید میدانی شده و سیستم های گرمایشی و سرمایشی، روشنایی و سرویس های بهداشتی همگی مورد بررسی قرار گرفته اند.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: آموزش وپرورش عمده کار اسکان را برعهده داشته بنابراین استاندار فارس مسئولیت کارگروه اسکان ستاد خدمات سفر در سطح استان را به آموزش و پرورش محول کرده است.

وی از وجود 6 پایگاه پذیرش مهمان نوروزی در شیراز و56 پایگاه پذیرش در سطح استان خبر داد و افزود: در استان فارس 970 مدرسه و در شهر شیراز 431 مدرسه کار میزبانی از مهمانان نوروزی را بر عهده خواهند داشت.

رییس کارگروه خدمات اسکان ورفاه ستاد خدمات سفر استان فارس گفت: در استان فارس8278 کلاس و در شهر شیراز 4460 کلاس برای اسکان مهمانان نوروزی آماده شده است.

قاسمی ادامه داد: کلاس ها با توجه به امکانات در سه گروه در نظر گرفته شده و با تمهیدات صورت گرفته، روزانه زمینه پذیرش 31 هزار نفر مسافرنوروزی در مدارس شیراز را فراهم کردیم البته با حساب شهرستان های سراسر استان میزان پذیرش مهمانان در مدارس به نزدیک به 58هزار نفر در روز می رسد.

وی همچنین در خصوص آخرین آمار اسکان نیز گفت: در شب سال تحویل 1403 افزون بر57هزار نفردر قالب 8277خانواده ودر مجموع 177 هزار نفرروز درمدارس واماکن وابسته به آموزش وپرورش فارس اسکان داده شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها