خبرهای داغ:
اینجانب فرا رسیدن سال نو و تقارن بهار طبیعت با بهار قرآن و حلول ماه مبارک رمضان را با آرزوی ظهور حضرت بقیه الله الاعظم (عج) را به پیشگاه نایب بر حق ایشان حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) و بر همه شما بسیجیان، رزمندگان، پیشکسوتان و امت همیشه در صحنه و انقلابی استان خراسان جنوبی تبریک عرض نموده و سالی سرشار از برکت و معنویت ازدرگاه خداوند متعال برای شما عزیزان مسئلت دارم.
کد خبر: ۹۵۸۶۸۵۸
|
۰۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار مهدوی فرمانده سپاه انصارالرضا(علیه‌السلام) خراسان جنوبی در پیامی فرارسیدن عید نوروز را تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

روزهای آغازین سال پیش رو که در تقارن با ماه مبارک رمضان و میهمانی شکوهمند خداوند، متبرک شده، گواه روشنی بر عزت و سربلندی، مردمان ایران اسلامی است که با خداباوری، دین‌مداری، عزم و اعتقادی راسخ و ولایت‌پذیری، جلوه‌های اخلاص و بندگی را به تصویر کشیدند.

سال گذشته را با جلوه‌هایی بی نظیر از حماسه آفرینی رزمندگان و بسیجیان و مردم عزیزمان در عرصه‌های گوناگون دفاع از انقلاب اسلامی و ارزش‌های انسانی و اسلامی در مقابله با فتنه انگیزی دشمنان و همچنین راهپیمایی‌های دشمن شکن ۱۳ آبان و ۲۲ بهمن، تشییع باشکوه پیکرمطهر شهدای گمنام دفاع مقدس و شهیدان میدان امنیت، کمک و خدمت رسانی به محرومین و انتخابات باشکوه و دشمن شکن مجلس خبرگان و شورای اسلامی پشت سر گذاشتیم، که همه و همه امید بخش و راهگشا بود.

در سال ۱۴۰۲ همه دشمنان با همه دارایی های شان به میدان آمدند تا رسوایان عالم در یک قاب مقابل ملت پاک و مقتدر ایران قرار بگیرند اما آنکه پیروز میدان بود شما مردم سرافراز بودید.

 اینجانب فرا رسیدن سال نو و تقارن بهار طبیعت با بهار قرآن و حلول ماه مبارک رمضان را با آرزوی ظهور دولت عشق و کشتی نجات حقیقی یوسف زهرا حضرت بقیه الله الاعظم (عج) را به پیشگاه نایب بر حق ایشان حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) و برهمه شما بسیجیان ، رزمندگان ، پیشکسوتان و امت همیشه در صحنه و انقلابی استان خراسان جنوبی تبریک عرض نموده و سالی سرشار از برکت و معنویت ازدرگاه خداوند متعال برای شما عزیزان مسئلت دارم.

امیدوارم با پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) درسال جدید و حضور با بصیرت در همه ی عرصه ها و حماسه ها بتوانیم جهانی پر از شکوفایی متجلی ساخته،رشد و بالندگی خود را به عالمیان صادر نماییم .

سرتیپ دوم پاسدار محمدرضا مهدوی

فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها