خبرهای داغ:
قاسمی‌فرزاد خبر داد

استان همدان آماده‌ میزبانی از مسافران و گردشگران نوروزی

همدان-استاندار همدان گفت: استان همدان آماده میزبانی شایسته از مسافران و گردشگران در ایام عید نوروز ۱۴۰۳ است.
کد خبر: ۹۵۸۶۷۷۴
|
۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در جلسه‌ ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر با حضور وبیناری احمد وحیدی وزیر کشور، اظهار کرد: استان همدان با تمهیدات اندیشیده شده و همکاری تمامی دستگاه‌های متولی آماده میزبانی شایسته از مسافران و گردشگران در ایام عید نوروز ۱۴۰۳ است.

وی افزود: تمام مجموعه‌ها و اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر با تمام توان در حال خدمت‌رسانی به هموطنان و گردشگران هستند.

استاندار همدان ادامه داد: طرح نوروزی از ۲۵ اسفندماه آغاز شده و امیدواریم با تلاش‌ تمامی دستگاه‌های اجرایی، تجربه‌ سفر خوبی برای هموطنان و گردشگران در استان همدان رقم بخورد.

وی از فرمانداران به دلیل اهتمام ویژه در راهبری مناسب شهرستان‌ها قدردانی کرد و گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی و متولیان با توجه ویژه به اماکن گردشگری، نمازخانه‌ها و مجمتع‌های رفاهی، سرکشی و بازدیدهای لازم جهت خدمت‌رسانی بهتر به هموطنان با حفظ حرمت ماه مبارک رمضان را در دستور کار قرار دهند.

قاسمی‌فرزاد افزود: ارایه خدمات مطلوب و مورد نیاز مردم در تعطیلات نوروزی مصادف با ماه مبارک رمضان مورد اهتمام ویژه همه مسوولان به خصوص پلیس و دستگاه های خدمات رسان قرار گیرد.

* آمادگی پذیرش ۲۰ هزار نفر مسافر نوروزی در هر شبانه روز

مدیرکل میراث‌فرهنگی،‌ گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان از آمادگی پذیرش ۲۰ هزار نفر مسافر نوروزی در هر شبانه روز در این استان خبر داد.

محسن معصوم‌علیزاده بیان کرد: تمامی اعضای ستاد و نمایندگان آنها در مجتمع عین‌القضات همدانی مستقر هستند و به مسافران خدمات ارائه خواهند داد.

وی ادامه داد: در نوروز ۱۴۰۳ حدود ۱۲۰ برنامه نوروزگاهی در سراسر استان همدان اجرا می‌شود تا محیطی شاد با رعایت شئونات ماه رمضان برای مردم رقم بخورد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات