سردار صالح نژاد، در جمع فرماندهان و مسئولان ناحیه و حوزه مقاومت بسیج مقاومت حضرت رسول صلی الله علیه وآله وسلم گفت: یکی از برکات خداوند سبحان به ایران، انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۵۸۶۵۹۵
|
۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۵:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ نشست صمیمی فرمانده، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرکرد،فرمانده ، مدیران و فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج حوزه مقاومت بسیج مقاومت حضرت رسول صلی الله علیه وآله وسلم شهرکرد، با سردار فرمانده تیپ44حضرت قمربنی هاشم علیه السلام برگزار شد.

سردار حجت الله صالح نژاد، با تبریک ماه مبارک رمضان، بهار قرآن و بهار طبیعت، به وفاداری مردم ولایتمدار استان، اشاره کرد و گفت: مردم ولایتمدار و مومن استان چهارمحال و بختیاری در مراحل شکل گیری و پس از پیروزی انقلاب اسلامی با عمل ثابت کردند در همه مراحل مدافع انقلاب اسلامی بوده و هستند.

یادگارسالهای دفاع مقدس، به برکات انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: یکی از برکات خداوندسبحان به کشور ایران، انقلاب اسلامی است که با رهبری های امامین انقلاب و حمایت آحاد مردم، توطئه های دشمنان را خنثی و مقتدرانه انقلاب به پیشرفت های بالایی دست یافته است.

سردار فرمانده یگان رزم استان، اظهار داشت: انقلاب ایران مردمی و اسلامی بود و مردم ایران برای حاکمیت دین و اسلام ناب به رهبری امام خمینی (ره) به میدان آمدند و با نصرت و یاری خداوند متعال انقلاب اسلامی به پیروزی رسید، در دوازدهمین روز از فروردین ۱۳۵۸ اقشار مختلف مردم ایران در قالب برگزاری همه پرسی سراسری،"با 2/۹۸ درصد" رأی قاطع به جمهوری اسلامی دادند.

سردار صالح نژاد، گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی انواع دشمنی، از جمله تحریم ها، جنگ سخت، جنگ نرم ، جنگ ترکیبی علیه ایران آغاز و طراحی کردند، امام راحل برای حراست از انقلاب اسلامی دستور نهادی انقلابی از متن مردم را صادر فرمودند و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیز بسیج تشکیل شد. سپاه در کنار لشکر مخلص خدا بسیج است، تا از انقلاب اسلامی که  زمینه ساز انقلاب جهانی حضرت اباصالح المهدی ارواحنافداه است، حراست کند. رهبری های امامین انقلاب،حمایت همه جانبه مردم و نیروهای انقلاب، ایران اسلامی را به کشوری پیشرفته در عرصه های مختلف و مقتدر در منطقه و جهان تبدیل کرد.

یادگار سالهای دفاع مقدس، ادامه داد: دشمنان به دنبال وارونه جلوه دادن دستاوردهای انقلاب و بزرگنمایی نقاط ضعف هستند، در این راستا باید با جهاد تبیین بدنبال بیان واقعیت‌های انقلاب برای نسل جوان جامعه باشیم.

سردار فرمانده یگان رزم استان، اظهار داشت: شعار و حرف های بزگ شده دشمنان بسیار وقت نیرو های انقلاب را می‌گیرد، دشمنان دم از آزادی می زنند ولی با مراجعه به تاریخ و نیز سوال از پیشکسوتان انقلاب، به خوبی می توان فهمید آزادی در جمهوری اسلامی ایران، نسبت به دوران قبل از انقلاب و نیز سایر کشورهای دنیا بی نظیر است. در چهاردهه گذشته۴۰ انتخابات برگزارشده،مسئولان کشور مستقیم و یا غیر مستقیم با رأی مردم ولایتمدار انتخاب می شوند.

سردار فرمانده تیپ44حضرت قمربنی هاشم علیه السلام؛ با اشاره به قیام عاشورا، افزود: دشمنان در حادثه کربلا بدنبال خاموش کردن انقلاب کربلا بودند، با شهادت اصحاب و یاران حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام قصد داشت آثاری از قیام کربلا باقی نماند، اما امروز قیام حسینی جهانی شده است. دشمنان انقلاب اسلامی هم هر چه تلاش کردند نتوانستند به نقشه های شوم خود برسند و با شکست در همه ی عرصه ها، انقلاب اسلامی مقتدر در دنیا شناخته شده است.

یادگار سالهای دفاع مقدس، ادامه داد: با قدردانی از تلاش ارزشمند بسیجیان عزیز گفت: باید برای شکست دشمنان، بسیج و سپاه باید عالمانه و مقتدر در صحنه حضور داشته باشند.

تلاوت آیات نورانی قرآن مجید، خیرمقدم گویی و ارائه گزارش فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرکرد،سخنان کوتاه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرکرد، بیان گزارش اجمالی از اقدامات یکساله  رده های مقاومت، توسط فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت رسول صلی الله علیه وآله وسلم شهرکرد و اقامه نماز جماعت مغرب و عشا از دیگر برنامه های این دیدار صمیمی بود.

ارسال نظرات