خبرهای داغ:

شهرستان شوش استعدادهای نهفته ی بسیاری دارد

جانشین فرمانده سپاه شوش گفت: در شهرستان شوش استعدادهای نهفته ی بسیاری وجود دارد، يكی از وظايف اصلی مربیان طرح شهید بهنام محمدی شناسایی دانش آموزان مستعد است.
کد خبر: ۹۵۸۶۳۸۱
|
۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۱

 


به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج شوش؛ سرگرد پاسدار عباس احسانی فر جانشین فرمانده سپاه شوش در جشنواره تجارب برتر تربیتی که ویژه مربیان تربیتی حوزه بسیج دانش آموزی این شهرستان در حسینیه ناحیه برگزار شد، اظهار داشت: نکات مهم تربیتی و ارتباط میان مسجد و مدرسه دو رکن مهم طرح شهید بهنام محمدی هستند.


وی افزود: تعبیر مقام معظم رهبری از تربیت، تربیت تقوایی است ،تربیتی که همراه با صبر و احسان باشد، تعلیم بدون تربیت نمی تواند باشد، تربیت باید ایمانی باشد.


سرگرد احسانی فر تصریح کرد: طرح شهيد بهنام محمدی نقطه پيوند مسجد، مدرسه و خانه است و نقش موثری در جامعه دارد و در این طرح می توان موارد تربیتی بسیار مهمی را بازگو کرد.


جانشین فرمانده سپاه شوش خطاب به مربیان حاضر در این جشنواره گفت: یکی از عوامل و برنامه هایی که که بر روی دانش آموزان تاثیر مثبتی دارد ، برنامه های تشویقی و تفریحی است.

وی خاطر نشان کرد: شهرستان شوش استعدادهای نهفته ی بسیاری دارد که شناسایی استعدادها و نخبگان مدارس يكی از وظايف اصلی مربیان طرح شهید بهنام محمدی است و جذب این استعدادها در سطح مدارس به مساجد است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها