خبرهای داغ:

برگزاری محفل "انس با قرآن"ویژه ماه مبارک رمضان در شوش

محفل "انس با قرآن" ویژه ماه مبارک رمضان به همت حوزه عشایری فتح المبین شوش در مسجد امام موسی کاظم(ع)روستای بیت ترویح شوش برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۸۶۳۷۳
|
۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۱

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج شوش؛همزمان با ایام ماه مبارک رمضان، محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان و حافظان برتر شهرستانی در مسجد امام موسی کاظم (ع) روستای بیت ترویح شوش برگزار می‌شود.

این مراسم معنوی با حضور اقشار مختلف مردم، سادات،روحانیت معزز و قاریان برجسته شهرستان شوش ،مسئول موسسه قرآنی نور البیان ،با همکاری پایگاه بسیج امام موسی کاظم (ع)و سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان شوش ، موسسه قرآنی نور البیان با سخنرانی ؛حجت الاسلام عارف آل کثیر رییس سازمان تبلیغات اسلامی و هم چنین امام جمعه موقت شهرستان حسین زمانی و محمد داغری برگزار گردید.

در این برنامه حجت الاسلام عارف آل کثیر ضمن تبریک ماه مبارک رمضان به اهمیت تقویت ارتباط معنوی در این ماه مبارک و ایمان اشاره نموده و عزم و عدم سُستی فرد با ایمان را از منزلت های مهم ایمانی عنوان نمود اند.

وی نیز عزم راسخ مردم فلسطین در این برهه از زمان اشاره و شکست سنگین صهیونیسم و کشورهای حامی اسرائیل مانند امریکا را از پایبندی به ایمان و اتکای به نصرت الهی را عنوان کردند.

گفتنی است، این محفل نورانی به همت پایگاه بسیج مسجد امام موسی کاظم(ع) حوزه فتح المبین شوش برگزار گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار