خبرهای داغ:
معاون خدمات شهری شهرداری اهواز گفت: موردی از آبگرفتگی منازل ناشی از بارندگی‌های اخیر گزارش نشده است و همه تلاش خود را برای رفع مانداب‌ها در نقاط مختلف شهر به کار گرفته ایم.
کد خبر: ۹۵۸۶۲۵۲
|
۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، علی شمسی با اشاره به ثبت حدود ۴۰ میلیمتر بارندگی در اهواز، گفت: ۱۰ میلیمتر از این بارندگی حدود ساعت ۶ صبح امروز اتفاق افتاده است.

 

وی با بیان اینکه در پی بارندگی‌ها در هر منطقه شهرداری، ۳-۴ نقطه دچار آبگرفتگی شده‌اند، افزود: تلاش بر این است که تا ظهر امروز آبگرفتگی این نقاط رفع شود و در حال رساندن ماندآب به حداقل زمان هستیم.

 

شمسی ادامه داد: در حال حاضر در بلوار سردار هاشمی، شهرک دانشگاه، خیابان ادهم، زیرگذر شریعتی، مسجدالرحمان و خیابان انقلاب، کوی گلدشت، نبش ۴۵ متری شهرداری، کوی رمضان و ۲۰ متری کارمندی آبگرفتگی وجود دارد.

 

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز با اشاره به اقدامات انجام شده برای جلوگیری از ورود آب به منازل، می‌گوید: در هیچ جایی از شهر اهواز آب وارد منازل شهروندان نشده است.

 

وی اضافه کرد: آبگرفتگی فعلی، تردد خودرو‌ها را سخت کرده است، اما تا ظهر امروز این آبگرفتگی رفع و رفت و آمد با خودرو تسهیل می‌شود، سپس آبگرفتگی‌های کاسه‌ای تا ۲۴ ساعت آینده کاملا رفع خواهند شد.

 

شمسی با اشاره به پیش‌بینی فعالیت سامانه بارشی جدید از روز دوشنبه، گفت: امیدواریم با تمهیدات اندیشیده شده، کمترین زحمت برای مردم ایجاد شود.

 

وی در خصوص نتیجه فعالیت‌های انجام شده در خصوص دفع آب‌های سطحی می‌گوید: اینکه مدت ماندآب در مناطق آبگرفته، از ۳-۴ روز به چند ساعت رسیده، نتیجه اقدامات انجام شده در این زمینه است و با ادامه این اقدامات ماندآب به حداقل می‌رسد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها