خبرهای داغ:

ادامه دادن راه شهدا در عمل است

جانشین فرمانده سپاه شوش گفت: حفظ نام و یاد شهدا و ادامه دادن راه آنها در حرف نیست در عمل است.
کد خبر: ۹۵۸۶۱۵۶
|
۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج شوش، سرگرد پاسدار عباس احسانی فرد جانشین فرمانده سپاه شوش در یادواره شهدا که در دبیرستان فرزانگان شاهد برگزار شد، اظهار داشت: امنیت و آسایش امروز جامعه ما مرهون خون شهدا است.

وی افزود: یکی از وظایف ما تکریم خون شهدا و تکریم خانواده شهدا می باشد و این امر به ویژه در مقابل ایثار و ایستادگی خانواده شهدا محدود به مادی نیست، همین که حجاب خود را رعایت کنید بسان این است که خانواده این عزیزان آسمانی را مورد تکریم قرار داده اید.

جانشین فرمانده سپاه شوش با اشاره به نحوه شهادت شهید خرازی گفت: شهدا امام زادگان عشق و شمع محفل بشری هستند، آنها درس ایثار و از خودگذشتگی به ما آموختند.

سرگرد احسانی فرد گریزی به شاکله ی وجودی داعش و دیگر گروهها تروریستی در منطقه زد و عنوان کرد: بنا به اعتراف صریح هیلاری کلینتون وزیر وقت امورخارجه آمریکا ، استکبار جهانی ،داعش را به اسم اسلام و اما بر علیه اسلام بوجود آوردند و از این گروه و دیگر گروهها در منطقه حمایت مالی و تسلیحاتی کردند.


وی یادآور شد: امروزه اگر ناوچه ی جمهوری اسلامی ایران به ناوهای آمریکا هشدار می دهد، اگر انصار الله یمن برای دفاع از مظلومان نفتکش آمریکایی را مورد هدف قرار می دهد، و هیمنه استکبار شکسته شده است به برکت و عظمت خون شهداست.

جانشین فرمانده سپاه شوش با تاکید این گزاره که باید شهدا را بشناسیم ،تصریح کرد: آقای رضایی از شهید حسن درویشی که یکی از بزرگ مردان تاریخ است به عنوان فرمانده بن بست شکن یاد می کند و شهید خرازی در عملیات های طریق القدس، فتح المبین ، رمضان، والفجر ۴ ، والفجر ۸ ، بدر حضوری فعال داشت و با اینکه در عملیات خیبر دست راست خود را از دست داد، دوباره به جبهه آمد و در عملیات کربلای ۵ در شلمچه شهید شد.

سرگرد احسانی فرد عنوان کرد: عزت ملی امروز ایران اسلامی و رسیدن محور مقاومت به این جایگاه مرهون خون شهداست، چرا که خداوند به خون شهید برکت می دهد.

وی خاطر نشان کرد: قدر شهدا را بدانیم، عمل کردن به وصیت شهدا و ادامه دادن راه این عزیزان در حرف نیست ،بلکه در عمل است، و اینکه شهدا در وصیت نامه هایشان بر پشتیبانی از ولایت فقیه و حفظ حجاب کرده اند جامه ی عمل بپوشانیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها