خبرهای داغ:
استاندار خراسان جنوبی گفت: اقدام براساس آموزه‌های اسلام ناب، افتخار جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۹۵۸۶۰۳۹
|
۲۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، قناعت استاندار خراسان جنوبی در محفل انس قاریان و شاعران قرآن کریم که در حسینیه جماران بیرجند برگزار شد، گفت: قرآن کتاب الهی و هدایت و درس زندگی است که به دشمن شناسی تأکید دارد.

وی با بیان اینکه در قرآن ۹ بار در خصوص دشمن‌شناسی تأکید شده، گفت: دشمن درون، انسان را دعوت به نافرمانی از خداوند و انجام گناه و خطا می‌کند و دشمن بیرونی هم می‌خواهد روی زندگی عادی انسان‌ها تأثیر بگذارد و آن‌ها را از راه اصلی و سعادت ابدی دور کند.

استاندار با اشاره به اینکه دشمن بیرون و نظام سلطه به دنبال خارج کردن و کمرنگ کردن اثر قرآن از زندگی انسان‌هاست، افزود: دشمن می‌خواهد تنها ظاهری از قرآن در بین مسلمانان باشد و باطن قرآن که عمل به مبانی قرآن است، استفاده نشود.

وی ادامه داد: افتخار جمهوری اسلامی ایران این است که قوانین و اقداماتی که انجام می‌دهد براساس آموزه‌های اسلام ناب است البته ما در گام اول هستیم و تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله فراوانی داریم.

قناعت تأکید کرد: حرکت و مسیر جمهوری اسلامی ایران و تقابلش با دشمن، محرومیت‌زدایی و حمایتش از جبهه مقاومت براساس مبانی قرآن است و اگر برخی از کشور‌های جهان اسلام بر آموزه‌های قرآنی تکیه و عمل کنند امروز وضعیت فلسطین مظلوم و غزه عزیز اینگونه نبود.

استاندار با بیان اینکه امروز جهان اسلام از ایران اسلامی الگو گرفته و به تأسی از آن در مقابل دشمن ایستادگی می‌کنند، تصریح کرد: اگر مبانی قرآنی در زندگی انسان تجلی پیدا کند، آمریکا و نظام سلطه با این اسلام مشکل دارد.

وی ادامه داد: دشمنان با اسلامی که به موضوعات فردی بپردازد و کاری به موضوعات سیاسی و اجتماعی و اقدامات استعمارگران و آمریکای جهانخوار و انگلیس خبیث و اسراییل جعلی و گرگ صفت نداشته باشد، مشکلی ندارد.

استاندار، راه مقابله با دشمنان را عمل به قرآن کریم دانست و گفت: خداوند را شاکریم که با رهبری‌های پیامبرگونه امامین انقلاب امروز شاهد احیای جهان اسلام هستیم و این به برکت خون شهدا است.

قناعت با اشاره به اینکه جهان در حال تحول و نابودی نظام سلطه و تقویت گروه‌های مقاومت و احیای قرآن و اسلام ناب محمدی است، بیان کرد: امیدواریم همگان بتوانیم وظیفه خود برای ترویج مفاهیم اسلامی و قرآنی و دفاع از مظلوم به ویژه مردم فلسطین و غزه را انجام دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها