خبرهای داغ:
سردار «بیانی» از تشکیل مجمع خیرین ایثار و شهادت در استان در آستانه ۲۲ اسفند سالروز بزرگداشت مقام شهید و تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خبرداد.
کد خبر: ۹۵۸۵۰۱۲
|
۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، گردهمایی مشاورین و رابطین امور ایثارگران دستگاه‌های اجرایی استان فارس با حضور اسماعیل قزل سفلی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و سید معین انجوی نژاد مشاور امور ایثارگران استاندار فارس، ابراهیم بیانی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران امروز ۱۹ اسفند ماه در سالن شهید قاضی استانداری فارس برگزار شد.
ابراهیم بیانی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس در این مراسم با بیان اینکه اقدامات خیرانه در طول تاریخ همواره جاری بوده و به عنوان باقیات و صالحات در زندگی انسان‌ها جای مهمی را به خود اختصاص داده است، اظهار داشت: در سالیان گذشته، با تشکیل مجمع خیران سلامت، مدرسه ساز، راه و... خیران توانستند با نیک اندیشی خود در عرصه‌های مختلف اقدامات شگرفی را رقم بزنند.
بیانی اشاعه فرهنگ ایثار را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: چند ماه گذشته با هم اندیشی به این نتیجه رسیدیم که در ترویج و توسعه حوزه ایثار و شهادت بایستی استان فارس پیشرو باشد از این رو مجمع خیران ایثار و شهادت فارس تشکیل شد.
وی با اشاره به اینکه مجمع خیران ایثار و شهادت فارس زمینه فعالیت مردم نیکوکار علاقه‌مند به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را فراهم می‌کند، ادامه داد: ممکن است افرادی خارج از جامعه ایثارگری علاقه‌مند به اقدامات خیر در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باشند بنابراین این مجمع زمینه فعالیت نیک اندیشان را مهیا خواهد کرد.
بنابه گفته مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس، در اموراتی همچون ساماندهی تصاویر شهدا، ساماندهی مزار مطهر شهیدان، برگزاری یادواره‌های شهدا، تولیدات رسانه از جمله اقداماتی است که می‌توان از حمایت و پشتیبانی خیرین استفاده کرد بنابراین مجمع خیران ایثار و شهادت در آستانه ۲۲ اسفند سالروز بزرگداشت مقام شهید و تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تشکیل خواهد شد.
این مقام مسئول ضمن تاکید بر تبلیغ ایثار و شهادت گفت: رابطین ادارات برای تبلیغ همگانی برای اطلاع رسانی حضور علاقه‌مندان به حوزه ایثار و شهادت بتوانند در این راستا گام بردارند.
بیانی با اشاره به اینکه مشاوران ایثارگران، عضو شورای معاونین دستگاه‌های اجرایی هستند، اضافه کرد: الزاما مشاور ایثارگران دستگاه باید در جلسات شورای معاونان دعوت شوند تا از نقطه نظرات در آن جلسه باید مورد استفاده قرار گیرد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس تصریح کرد: شهدا با تقدیم جان خود به کشور عزت و آبرو دادند و با بیمه کردن کشور، چشم طمع جهانخواران را از ایران اسلامی دور کردند.
بیانی حضور پرشور مردم در انتخابات ۱۱ اسفند ماه را مورد توجه قرار داد و گفت: دشمنان انقلاب اسلامی در هجمه شدید و بی نظیر رسانه‌ای بیش از هر دوره‌ای برای ایجاد ناامیدی در مردم تلاش کردند، اما مردم با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب و مشارکت پرشور در پای صندوق‌های رای دوباره نقشه دشمنان را نقش برآب کردند.
وی تصریح کرد: به دنبال کاربردی کردن شورای مشاورین و رابطین امور ایثارگران دستگاه‌های اجرایی استان فارس هستیم تا با بررسی مشکلات و نقطه نظرات بتوانیم خدمتگذاری بهتری به جامعه ایثارگری ارائه کنیم همچنین نگاه‌ها را در ارائه خدمات به جامعه ایثارگری از صرف مادی تغییر دهیم و دیدگاه اعتقادی معنوی نسبت به ایثار و شهادت را تقویت کنیم.
بیانی در پایان سخنان خود بر آسیب شناسی درون سازمانی و اهتمام ویژه به تقویت بعد فرهنگی و معنوی ایثار و شهادت توسط مشاوران ایثارگران دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد.
منبع: دفاع پرس
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار