خبرهای داغ:
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی خبر داد: در ماه مبارک رمضان هزار و ۲۰۰ مُبلغ به نقاط مختلف خراسان جنوبی اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۹۵۸۴۹۱۱
|
۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام سالاری مکی مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان از اعزام هزار و ۲۰۰ مُبلغ به نقاط مختلف خراسان جنوبی خبر داد و گفت: اعزام مبلغ با هدف پرداختن به مسائل جامعه با اتکا بر فرهنگ و اندیشه قرآنی است.

وی افزود: پیش بینی شده با توجه به تقارن نیمی از ماه رمضان با عید نوروز و حضور گسترده مبلغین بومی (ساکن قم و مشهد) در استان و نیز روحانیون مستقر و طرح هجرت و ائمه جماعات مساجد آمار به بیش از ۱۲۰۰ نفر برسد.

حجت الاسلام سالاری مکی گفت: فعالیت‌های تبلیغی ماه مبارک رمضان در قالب ۱۲ کارگروه موضوعی ویژه طرح زندگی با آیه‌ها پیگیری می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی افزود: شورا‌های اسلامی و دهیاران روستا‌های خراسان جنوبی اگر نیاز به مبلغ در ماه مبارک رمضان دارند، به ادارات تبلیغات اسلامی در شهرستان‌ها مراجعه و درخواست خود را هر چه زودتر ارائه کنند.

وی با اشاره به اینکه در ماه مبارک رمضان امسال در خیلی از مساجد خراسان جنوبی جلسات جزء خوانی قرآن کریم برگزار می‌شود، گفت: در این جلسات علاوه بر قرائت قرآن، به موضوع تدبر در قرآن پرداخته می‌شود.

 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری صدا و سیما 

ارسال نظرات
پر بیننده ها