خبرهای داغ:
امام جمعه کازرون با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات یک کار ارزشمند و سرمایه برای کشور است، گفت: امنیت انتخابات ما سرآمد اخبار جهان بود به طوری که دنیا نیز به آن اعتراف کرد.
کد خبر: ۹۵۸۴۷۲۰
|
۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، حجت الاسلام محمد صباحی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته این شهر اظهار داشت: اتصال به خدا اهمیت زیادی دارد و هرکس رابطه خود با خدا را درست کند خدا امورات او را عهده دار می‌شود.

امام جمعه کازرون تصریح کرد: بنا به فرموده امام رضا(ع) در این چند روز باقیمانده ماه شعبان زیاد دعا کردن، تلاوت قرآن کریم، توبه و استغفار بسیار مهم است تا ماه رمضان به شما رو کند و هرچه دعا کنیم رابطه ما با خداوند مهربانانه‌تر می‌شود.

وی تاکید کرد: در ماه مبارک رمضان همه مردم چه آنهایی که موفق به روزه گرفتن می‌شوند و چه کسانی که موفق نمی‌شوند روزه بگیرند مهمان خدا هستند و از برکات این ماه بهره‌مند می‌شوند.

حجت الاسلام صباحی با اشاره به اینکه امنیت انتخابات ما سرآمد اخبار بود به طوری که دنیا به آن اعتراف کرد، تاکید کرد: حضور مردم در انتخابات یک کار ارزشمند و سرمایه برای کشور و انتخابات همانند یک خون تازه برای کشور انجام می‌شود.

وی گفت: علی‌رغم جنگ تبلیغات دشمن برای عدم حضور مردم در پای صندوق‌های رأی و جنگ جهانی رسانه‌ای و تحریم‌ها با هدف سرد کردن مردم، با ثبت مشارکت بالای ۴۱ درصد حماسه‌ای تازه آفریدیم.

امام جمعه کازرون ادامه داد: نمایندگان منتخب مجلس تا وقتی در راه اصول انقلاب، امام، شهدا، مبارزه با استکبار و حمایت از مستضعفان باشند از حمایت ۱۰۰ درصدی همه مسؤولان و مردم برخوردار خواهند بود.

وی افزود: با توجه به نزدیکی به عید نوروز مواظب فقرا باشیم و کاری کنیم که همه را خوشحال کنیم.

حجت الاسلام صباحی با اشاره به نزدیک شدن به ۲۲ اسفند روز بنیاد شهید گفت: شهری که ۱۳۰۰ شهید دارد شهر شهدا است و افتخار می‌کنیم در شهری هستیم که و رنگ و بوی شهدا می‌دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار