خبرهای داغ:
طی مراسمی و با حضور مسئولان لشکری و استانی در آئین بزرگ احسان مهدوی تعداد ۱۸۰۰ سری جهیزیه بین نو عروسان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس توزیع شد.
کد خبر: ۹۵۸۴۶۷۱
|
۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، پیرو تفاهم نامه مشترک نیروی زمینی ارتش و کمیته امداد امام خمینی (ره)، تعداد 1800 سری جهیزیه با مشارکت ارشد نظامی ارتش در منطقه فارس به نو عروسان تحت حمایت کمیت امداد امام خمینی (ره) و با حضور استاندار، مسئول کمیته امداد و جمعی از خیرین اهداء شد.

امیر ابوالقاسم رضایی فرمانده ارشد ارتش در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم گفت: ارتش به ویژه نیروی زمینی تفاهم‌نامه‌ای با کمیته امداد منعقد کرده است که در این مسیر تمام امکانات خود را به کار می‌بریم.

مرتضی موصلی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس نیز در این مراسم با تصریح بر اینکه امروز پنجمین مرحله توزیع سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد در سال 1402 برگزار شده است که همگی اقلام آن از شرکت‌های معتبر ایرانی تهیه شده‌ است، اظهارداشت: در این مرحله بیش از یک هزار و 800 سری جهیزیه با اعتبار 64 میلیارد تومان توزیع شد.

وی با بیان اینکه این اقلام شامل کالا‌های اساسی از جمله یخچال، تلویزیون، اجاق گاز، ماشین لباسشویی و جاروبرقی است، افزود: امسال بیش از 5 هزار و 300 سری جهیزیه با اعتبار حدود 200 میلیارد تومان در استان توزیع شده است که 40 میلیارد آن از محل کمک‌های مردمی و خیران بوده است.

موصلی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم تا در سال آینده 6 هزار سری جهیزیه را توزیع کنیم، گفت: در پنجمین مرحله اهدای جهیزیه، حمل و نقل و توزیع کالا‌ها توسط ارتش انجام می‌شود.

محمدهادی ایمانیه استاندار فارس هم در این مراسم، اخلاص در عمل را گره‌گشای بسیاری از مشکلات دانست و گفت: یکی از مشکلاتی که مانع ازدواج جوانان شده است، تامین جهیزیه و حداقل‌های تشکیل یک زندگی است.

وی اظهار کرد: امروز با مشارکت ارتش و کمیته امداد، گامی در جهت ترویج ازدواج و جوانی جمعیت و در نهایت فرزندآوری که از اهداف کلان کشور به‌شمار می‌رود، برداشته خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار