دبیر گام دوم انقلاب استان سیستان و بلوچستان گفت: بیانیه گام دوم انقلاب چراغ و نقشه راه از سوی رهبر انقلاب است که هم افزایی و هماهنگی بین همگان به ویژه دستگاههای اجرایی رمز تحقق اهداف آن است.
کد خبر: ۹۵۸۴۳۹۱
|
۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۵۶

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، علی حیدری نیا در دیدار با دادرحمان بامری مدیر کل سازمان‌ تعاون روستایی استان سیستان وبلوچستان افزود: این بیانیه مهم همگان را وادار به حركت با انرژی بیشتر برای خدمت رسانی به مردم كرده و آحاد جامعه را نیز به آینده نظام امیدوارتر می كند.

وی با اشاره به تاكید بیانیه گام دوم انقلاب به استفاده بهتر از ظرفیت نیروی انسانی برای پیشرفت و آبادانی کشور،گفت: ایران اسلامی به ویژه استان پهناور سیستان و بلوچستان مملو از ظرفیت های طبیعی و انسانی است كه كمتر مورد استفاده قرار گرفته اند و باید با بهره گیری صحیح از آنها در همه زمینه ها به قله پیشرفت و اعتلا برسانیم.

دبیر گام دوم انقلاب استان سیستان و بلوچستان بر بالابردن‌ شاخصه های ابلاغی مطابق با اسناد بالادستی بیانیه گام دوم‌انقلاب در استان تاکید کرد.

حیدری نیا با اشاره به اهمیت نقش و جایگاه تعاون روستایی در توسعه گفت: این نهاد تاثیرگذار در مناطق روستایی می‌تواند در مقابله با فقر، اشتغالزایی و توسعه روستایی نقش مهمی ایفا کنند.

وی تاکید کرد: در این راستا همدلی و هم‌افزایی روزافزون مسئولان در لبیک به توصیه‌های رهبرمعظم انقلاب و تمرکز بر حل مشکلات به‌جای توجه به حاشیه‌ها، شرایط را به نفع مردم تغییر داده و وضعیت بهتری را زندگی آنان حاکم می‌ نماید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار