خبرهای داغ:
مدیرکل آموزش وپرورش فارس گفت:رسانه نقش بسیار مهمی در انتقال مفاهیم وبرنامه‌ها به جامعه مخاطب دارد واگر سازمانی خود روایت گری نکند برای او روایت‌های ناقصی انجام خواهد شد.
کد خبر: ۹۵۸۴۲۱۴
|
۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، دکتر فرشید قاسمی در آیین اعزام یکصدو سه تن از فرهنگیان استان به دوره اموزشی ۴ روزه نشست شبکه سازی فعالین تعلیم و تربیت انقلاب اسلامی در محل باشگاه فرهنگیان شیراز گفت: ضرورت دارد تا معلمین ما با آشنایی با فضای مجازی به شناخت آسیب های این فضا نیز بپردازند چراکه این آسیب ها هم اکنون در بین دانش آموزان در جامعه وجود دارد.

مدیرکل آموزش وپرورش فارس گفت:رسانه نقش بسیار مهمی در انتقال مفاهیم وبرنامه ها به جامعه مخاطب دارد واگر سازمانی خود روایت گری نکند برای او روایت های ناقصی انجام خواهد شد.

قاسمی خاطرنشان کرد: اگربرنامه های خوبی در آموزش و پرورش انجام شودامابه خوبی انعکاس پیدا نکندنمودی در جامعه نخواهد داشت.

مدیرکل آموزش وپرورش فارس با اشاره به اسناد بالادستی در آموزش وپرورش از جمله سند تحول بنیادین گفت: ضرورت دارد تا این سند به گفتمان غالب در بین جامعه فرهنگی تبدیل شود.

رییس سازمان بسیج فرهنگیان استان فارس نیز دراین مراسم گفت:هدف این دوره آن است که با هم افزایی فعالین حقیقی تعلیم و تربیت انقلاب اسلامی، یعنی معلمان کشور، گفتمان سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را در دستور قرار داده و این امر را در گستره کشور محقق نماید.

ایمان ایمانی فر گفت: در تشریح سرفصل های ارائه شده در این دوره گفت: انقلاب اسلامی و صف آرایی جبهه حق، طرح انقلاب اسلامی برای تحقق تمدن نوین اسلامی، بازخوانی اندیشه های امام خمینی (ره) ، شبکه سازی معلمان جبهه حق؛ حلقه های میانی، در جست و جوی معنا و هویت معلمی، توسعه نقش آفرینی معلمان از سرفصل های ارائه شده در این دوره است.

وی در تشریح دیگر سرفصل ها افزود: بازخوانی اندیشه رهبری؛تحول بنیادین رسالت دهه پنجم انقلاب اسلامی،هندسه انقلاب اسلامی، گفتمان سازی سند تحول بنیادین؛ اقدام پیش رو، پنل راهکارهای ارتقا مدارس دولتی، جمع خوانی و مباحثه بیانات رهبر معظم انقلاب گفتمان سازی سند تحول بنیادین، شبکه سازی معلمان، از سرفصل های ارائه شده در این دوره است.

گفتنی است: این دوره به همت سازمان بسیج فرهنگیان کشور ویژه استان های قطب سوم کشور شامل: فارس، ایلام، اصفهان، هرمزگان، وشهر، لرستان ، کرمانشاه، خوزستان، کهکیلویه و بویر احمد، چهارمحال بختیاری و مرکزی در تهران در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها