خبرهای داغ:
جانشین سپاه فجر استان فارس گفت: امروز جانفشانی برای حفظ انقلاب که بسیجیان انجام می‌دهند اگر با بصیرت انجام دهند مانند این است که در رکاب رسول خدا (ص) جهاد می‌کنند.
کد خبر: ۹۵۸۴۱۶۶
|
۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سردار جمالی جانشین فرمانده سپاه فجر فارس در اختتامیه جشنواره مالک اشتر که در سالن همایش های شرکت گاز برگزار شد، با اشاره به اینکه بسیج بزرگترین سرمایه اجتماعی سپاه است، اظهار کرد: بسیجیان پای کار انقلاب هستند.

وی با تصریح اینکه مالک اشتر یک نام شناخته شده در تاریخ اسلام است، اضافه کرد: درگذشته شاید نام مالک اشتر یک افسانه بود اما حاج قاسم مالک اشتر زمانه بود.

جانشین فرمانده سپاه فجر استان فارس در خصوص ابعاد شخصیتی حاج قاسم عنوان کرد: سیاست مداری، از خود گذشتگی، ایثار و زمان شناسی حاج قاسم زبان زد بود، امر بخواهیم در راستای تداوم انقلاب قدم برداریم باید الگوی خود را مالک اشتر قرار دهیم.

وی خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم مالک اشتر خود را الگو قرار دهیم باید آن را بشناسیم در واقع باید وصیت نامه حاج قاسم را بخوانیم، وصیت نامه حاج قاسم نیز مانند زندگی ایشان متفاوت است چراکه یک وصیت نامه الهی سیاسی است.

سردار جمالی تصریح کرد: کل وصیت نامه حاج قاسم حول محور ولایت بود دقیقا مانند مالک اشتر زمان شناس بود همه ویژگی مالک اشتر را باید کنار گذاشت و به ویژگی ولایت پذیری ایشان توجه کرد.

وی گفت: بزرگترین شاخصه حاج قاسم سلیمانی ولایت پذیری بود، در وضعیتی که داعش ۹۵ درصد سوریه و ۴۰ درصد عراق را گرفته بود رهبر معظم انقلاب ماموریت مقابله با داعش را به حاج قاسم داد و بدون درنگ ایشان پذیرفت حاج قاسم خدمت بزرگی به بشریت کرد.

جانشین فرمانده سپاه فجر فارس افزود: حاج قاسم ذوب در ولایت بود که رمز ماندگاری حاج قاسم همین بود، حاج قاسم زمان شناس و دارای بصیرت بود، حاج قاسم می دانست ایران اسلامی حرم است به چه معناست، در سخت ترین شرایط پای نظام و انقلاب ایستاد.

جانفشانی با بصیرت بسیجیان برای حفظ انقلاب جهاد در راه خداست

وی تاکید کرد: در طول انقلاب الگوی های بسیاری را داشتیم که نخستین آن حضرت امام(ره) بود، و در طول این مسیر انسان های بزرگی آمدند و کارهایی کردند که دین بماند حاج قاسم فرمودند ایران اسلامی حرم است اگر این حرم نماند خبری از حرم سید الشهدا(ع)، امیرالمومنین(ع) و حضرت زینب(س) نخواهند ماند.

سردار جمالی بیان کرد: امروز جانفشانی برای حفظ انقلاب که بسیجیان انجام می دهند اگر با بصیرت انجام دهند مانند این است که در رکاب رسول خدا(ص) جهاد می کنند.

وی در پایان گفت: تا بسیجیان در میدان هستند دشمن نمی تواند هیچ غلطی کند.

به گزارش بسیج، در پایان این‌مراسم، از برگزیدگان جشنواره مالک اشتر سپاه ناحیه ثارالله شیراز تقدیر شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار