خبرهای داغ:
قاسمی‌فرزاد خبر داد

افزایش ظرفیت تولید و تعداد پرسنل شرکت فیلتر سرکان

همدان-استاندار همدان گفت: شرکت فیلتر سرکان با حمایتی که شده قرار شد ظرفیت تولید و تعداد پرسنل خود را به دو برابر افزایش دهد.
کد خبر: ۹۵۸۳۹۸۱
|
۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد در چهل و چهارمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید ضمن تبریک به مناسبت حماسه‌ای که مردم در یازدهم اسفندماه خلق کردند و یک‌بار دیگر یأس و ناامیدی را بر پیکره نیمه جان دشمنان این سرزمین و مردم مستولی کردند، اظهار کرد: پرونده مربوط به شرکت فیلتر سرکان قدمتی بیش از ۵۶ سال در استان دارد.

وی با بیان اینکه این واحد یکی از واحدهای بسیار خوب و پاک در استان است، افزود: این واحد تولیدی با حمایتی که شده قرار شد ظرفیت تولید و تعداد پرسنل خود را به دو برابر افزایش دهد.

استاندار همدان گفت: یک مشکل حقوقی در بحث مسائل زیست محیطی داشت که این را تصویب کردیم که به زودی این مسئله برطرف خواهد شد که بتواند پروانه افزایش تولید را در محیط کارخانه داشته باشد.

وی ابراز کرد: دو واحد دامپروری اصیل همدان و تولید سرامیک رزن واحدهای تولیدی بودند که تسهیلات گرفتند و پرداخت بدهی آنها سررسید شده است و قرار شد با پرداخت ۱۰ تا ۲۰ درصد وام به اینها فرصت لازم و امهال داده شود تا بتوانند بدهی خود را پرداخت کنند.

قاسمی فرزاد عنوان کرد: شرکت دانش بنیان بسته‌بندی موادغذایی تحت عنوان هایتک که بدون مواد نگهدارنده است هم تغییر مالکیت از شخصیت حقیقی به حقوقی داشت که در واقع شخص حقیقی که خودش زمینی در شهرک فناوری‌های برتر گرفته بود اکنون تبدیل به شخصیت حقوقی شده که در ستاد تسهیل مورد تصویب قرار گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات