سپاه ثارالله علیه السلام استان کرمان با صدور بیانیه از حماسه‌ی حضور پرشور مردم ولایتمدار استان کرمان در انتخابات یازدهم اسفندماه 1402 تقدیر کرد.
کد خبر: ۹۵۸۳۳۹۱
|
۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان،

سپاه ثارالله استان کرمان با صدور پیامی خلق حماسه ۱۱اسفند را تبریک و از حضور باشکوه مردم قدردانی کرد 

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
ملت عظیم الشأن و شگفتی آفرین دیار حاج قاسم
خسته مباد گامهای استوارتان، سربلند باد پرچم همت و آزادگی تان، درود خدا بر عزم راسخ و بصیرت بی همتایتان که همیشه در لحظه‌ی نیاز،‌ صحنه رویارویی با بد دلان و بدخواهان را عرصه‌ی پیروزی حق میسازد و نمایشگاهی از عزت و عظمت می آراید.
دیگر بار ، اراده‌های برخاسته از اقیانوس بیکران ملت سرافراز ایران به خروش آمد و ۱۱ اسفند را در تاریخ انقلاب اسلامی جاودانه کرد. روزی که مردم مومن، زمان شناس و با بصیرت دیار حاج قاسم در لبیک به فرامین رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضوری پرشور و حماسی در پای صندوق های رأی داشته و ضمن ادای تکلیف دینی و ملی، جلوه‌های زیبا و بیادماندنی دیگری از حماسه، وحدت، بصیرت و همبستگی را خلق کرده و اوج پایبندی و وفاوداری یک ملت به نظام و آرمان های مقدس انقلاب اسلامی را در مقابل دیده‌گان جهانیان جلوه‌گر ساختند و پروژهٔ بی‌سابقهٔ تحریم انتخابات که از پارسال توسط دشمنان خارجی و دنباله‌های داخلی آن‌ها طراحی شده بود با مشارکت همگانی ناکام ماند.

آری ملت شریف ایران و دراین میان مردم ولایتمدار دیار کریمان پایتخت مقاومت جهان اسلام با حضور پرشور، گسترده و غرورانگیز در انتخابات ۱۱ اسفند برگ زرین دیگری بر تاریخ افتخارات ملت ایران ثبت کردند و خلق این حماسه موجب خنثی شدن توطئه دشمنان، امنیت و اقتدار کشورمان خواهد شد.

از این رو، به پاس این حضور آگاهانه، پرشور و غرورانگیز از شما مردم فهیم و آگاه به ویژه مردم نجیب استان کرمان که با احساس مسئولیت هوشمندانه و در جهت صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی، میراث گرانبهای امام راحل عظیم الشان و شهدای عالیمقام در لبیک گویی به فرامین و تاکیدات عزت آفرین مقام عظمای ولایت، به میدان آمدید، خاضعانه و صمیمانه تشکر و قدردانی می کنیم و امیدواریم این مجلس با همکاری دولت انقلابی و مردمی در تراز انقلاب اسلامی، گام های موثری برای شکوه، عظمت و اقتدار ملت ایران بردارد و مروج مکتب سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی باشد.


همچنین از زحمات کلیه عوامل دست اندرکار برگزاری انتخابات در استان اعم از: اعضای ستاد انتخابات استان و شهرستان، هیات‌های اجرایی، نظارت، بازرسی، فرمانداران، یگان های نظامی، انتظامی و بسیجیان عزیز و نیز نامزدها و طرفداران آنها، اصحاب پرتلاش رسانه به ویژه رسانه ملی و سایر اشخاص و عواملی که با تلاش و همراهی خود، زمینه برگزاری انتخاباتی سالم، قانونمند، پرشور و باشکوه در استان را فراهم کردند، عرض تشکر داشته و از خداوند منان اقتدار، عزت و سربلندی روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی، رهبری فرزانه و مردم غیور و همیشه در صحنه را مسالت داریم.

سرتیپ دوم پاسدار محمدعلی نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان
علی عربپور مسول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله کرمان

ارسال نظرات
آخرین اخبار