خبرهای داغ:
رجبی عنوان کرد: توصیه ما این است که کاندیداها مراقب مسوولین ستاد خود باشند. در راستای برخورد با تخلفات انتخاباتی، شب گذشته سه نفر بازداشت شدند و متخطیان امروز نیز تا فردا در بازداشت خواهند بود. 
کد خبر: ۹۵۸۳۱۵۷
|
۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۶

قزوین_ به گزارش بسیج، حسین رجبی دادستان عمومی و انقلاب استان قزوین در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات استان قزوین در جمع خبرنگاران رسانه های جمعی استان بیان کرد: امروز شاهد حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی بودیم.

وی با اشاره به تخلفات انتخاباتی گفت: تا کنون در بحث تخلفات انتخاباتی از آغاز روند انتخابات در یکماه گذشته تا کنون، ۳۲ پرونده تشکیل شده که ۱۱ فقره مربوط به کاندیداها می باشد. از صبح امروز در حوزه خرید و فروش رای اعتراضاتی در گزارش های مردمی داشتیم که هنوز با قطعیت صحت این گزارشات تایید نشده و در همین راستا کمتر از پنج نفر بابت خرید و فروش رای دستگیر شده اند.

دادستان قزوین با خطاب قرار دادن کاندیداها عنوان کرد: از همه کاندیداها و مسوولان ستاد می خواهیم اجازه ندهند برخی افراد وارد این موضوعات شوند. دستگاه نظامی و امنیتی در حال رصد کامل این امر می باشد و هر کسی که در این زمینه وارد شود گمان نکند که با خرید و فروش رای بتواند به کرسی دست یابد بلکه قاطعانه با متخلفین کاندیدایی برخورد قضایی خواهد شد.

وی افزود: نظارت عالی شورای نگهبان بر امر رای گیری وجود دارد و لذا از کاندیداها می خواهیم وارد این موضوع نشوند. استان قزوین در امر سلامت انتخابات سرآمد کشور است و مناسب نیست پرونده ای در خصوص عدم سلامت انتخابات در استان ایجاد شود.

دادستان استان قزوین تصریح کرد: این نظارت و رصد بر فضای مجازی نیز به طور کامل وجود دارد. همچنین اقدامات قومی و قبیله ای نیز خلاف قانون است. اولین چیزی که از کاندیداها انتظار داریم وضع قوانین مناسب است چرا که ریل گذاری کشور بر مبنای قانون است. 

رجبی در پایان گفت: پرونده های کلیه کاندیداهایی که از قانون تخطی کرده اند فردا به طور کامل به پرونده آنها رسیدگی خواهد شد و جای گلایه مندی وجود ندارد و توصیه ما این است که کاندیداها مراقب مسوولین ستاد خود باشند. در راستای برخورد با تخلفات انتخاباتی، شب گذشته سه نفر بازداشت شدند و متخطیان امروز نیز تا فردا در بازداشت خواهند بود. 

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار