نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با تاکید بر حضور حداکثری در انتخابات گفت: این انتخابات یک حماسه بزرگ ملی، منطقه ای و بین المللی است.
کد خبر: ۹۵۸۳۰۴۰
|
۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی صبح امروز پس از شرکت در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری گفت: این انتخابات یک حماسه سرنوشت ساز و تعیین کننده است.

وی با اشاره به اهمیت حضور حداکثری در این دوره از انتخابات افزود: این حماسه حضور از دو جهت اهمیت دارد، یکی خبرگان رهبری که نقش مهمی در تدام خط ولایت، فقاهت، مرجعیت، عدالت و هدایت ملت شریف ما در همه آرمان های بزرگ و خداپسند دارد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: دیگری مجلس شورای اسلامی که نقش مهمی در ریل گذاری و قانون گذاری برای آینده کشور در  حوزه های مختلف اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، روابط منطقه ای و بین المللی دارد.

آیت الله دری نجف آبادی با تاکید بر نقش مجلس در برنامه هفتم و سیاست های آن بر انتخاب نمایندگان اصلح تاکید کرد و گفت: حمایت از نسل جوان برای ازدواج، اشتغال، مسکن و... همچنین تعیین سرنوشت کشور باید مورد توجه باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار