نشست روشنگری و بصیرت افزایی تحت عنوان طرح شهید آرمان علی وردی در مسجد دهستان چاهان شهرستان نیکشهر با حضور بسیجیان برادر این دهستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۸۲۹۹۶
|
۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۱:۲۱

به گزارش خبرنگار بسیج از نیکشهر، سرهنگ حسین نکوئی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر گفت: حضور پرشور مردم در صحنه انتخابات، قدرت چانه زنی ایران را در جهان بالا می‌برد و ما را در مجامع بین‌المللی موفق می‌کند.

وی افزود: امروز وارد جنگ ترکیبی یا همان جنگ شناختی و ادراکی شده‌ایم که نوع تکامل یافته و اثرگذار جنگ نرم است؛ در این صحنه به مقابله و مبارزه با نظام سطله می‌پردازیم که توسط رسانه‌های نوین سایبری در دنیا به سمت کشورها حجمه وارد می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر بیان داشت: دشمن در جنگ نرم به دنبال هویت‌زدایی و هویت‌سازی هستند که باید به این مساله نیز توجه ویژه داشته باشیم.

وی در ادامه خطاب به مسئولان گفت: بدانید که حوادث و بحران‌ها ما را رها نمی‌کنند و در این راستا، وظیفه خطیری برعهده ما است که با روحیه بسیجی و با روح ایمان و معنویت، برای جذب جوانان و آماده‌سازی و آموزش آن‌ها و همچنین دفاع از تمامیت ارضی، تلاش کنیم.

حسین نکوئی ادامه داد: اکنون همه تلاش‌های آمریکایی‌ها در منطقه به لطف الهی و به برکت اخلاص و ایمان مردم، به نفع ما و جبهه مقاومت تمام شده است و آمریکا به‌ناچار و با خفت و ذلت باید منطقه را ترک کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار