مسئول حوزه نمایندگی ناحیه زابل گفت: مشارکت مردم در انتخابات خبرگان و مجلس شورای اسلامی به یک معنا تضمین سلامت انقلاب و تقویت رهبری است.
کد خبر: ۹۵۸۲۹۹۳
|
۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۱:۱۴

به گزارش خبرنگار بسیج از زابل، حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضا محمد زاده سرحدی، ضمن دعوت عموم مردم ولایتمدار و جوانان وفادار و مکتبی، به مشارکت پرشور در انتخابات مجالس خبرگان رهبری و شورای اسلامی، از عموم صاحبان سخن و جهاد گران عرصه تبیین دعوت نمود، ضمن تشریح معیارهای انتخاب اصلح با تواصی سیاسی و امر به معروف، به تبیین حق و تکلیف بودن انتخابات بپردازند.

وی افزود: انتخابات یعنی تبدیل شدن جامعه ملی به جامعه کوچکتر که منتخبین بتوانند از مردم نمایندگی کرده و زمینه را برای پیوند بیشتر میان ساختار نظام و کارگزاران پدید بیاورد.

حجت الاسلام والمسلمین سرحدی تصریح کرد : مشارکت زیاد درست مقابل ایجاد یاس و نا امیدی است که توسط دشمنان ایجاد شده و قطعا شکستی دیگر را برای دشمنان به ارمغان می آورد .

وی ادامه داد: شکست دشمنان امید را برای ملت ایران که همیشه امیدوار به پیشرفت های بیشتر ایران و ایرانی هستند را به همراه خواهد داشت.

مسئول حوزه نمایندگی ناحیه زابل گفت: مطمئن هستم ملت ما با هوشیاری و بصیرت که دارند به نحو مناسب در انتخابات ۱۱ اسفند حضور به هم خواهند رساند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار