شماری از امامان جمعه و جماعات اهل سنت خاش به عنوان چهره های تاثیرگذار و از پیشگامان جامعه آمادگی خود را برای شرکت در انتخابات اعلام کردند.
کد خبر: ۹۵۸۲۹۸۷
|
۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۵۶

به گزارش خبرنگار بسیج از خاش؛ امامان جمعه و جماعات اهل سنت با شرکت در نشست بصیرتی سیاسی و جهاد تبیین اهمیت و ضرورت شرکت در انتخابات را یادآوری و حضور پرشور و حداکثری آحاد جامعه را برای خلق حماسه در ۱۱ اسفندماه خواستار شدند.


این روحانیون اهل سنت تأکید کردند: مسیر تمام علما، بزرگان و اقشار مختلف مردم اهل سنت در کنار سایر مردم ایران، حفظ و تقویت اخوت، برادری، اتحاد، یکپارچگی و انسجام ملی بوده و در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و دوره ششم مجلس خبرگان رهبری حضوری حماسی و باشکوه خواهند داشت.


حجت الاسلام حسن شیبک امام جمعه موقت و مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خاش گفت: همراهی و همگامی علمای اهل سنت و تشیع مصداقی بارز از وحدت و همدلی بوده و در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی و دوره ششم خبرگان رهبری شاهد تحقق اهداف و آرمان های والای اسلامی، انقلاب، امام، رهبری و شهیدان خواهیم بود.


وی اظهارداشت: دشمنان اسلام از وحدت شیعه و سنی، فارس و بلوچ و قومیت‌های مختلف هراس دارند و شرکت مردم در انتخابات یقیناً تیری بر چشمان دشمنان اسلام و انقلاب خواهد بود.
حجت الاسلام شیبک ادامه داد: مردم شهرستان خاش آماده شرکت در انتخابات و خلق حماسه ای باشکوه هستند و به فرمان مقام معظم رهبری لبیک خواهند گفت.


مولوی یونس هاشمزهی مسوول بسیج طلاب خاش نیز گفت: همه علما، بزرگان و اقشار مختلف مردم شیعه و سنی در خاش و شهرهای سیستان و بلوچستان زندگی مسالمت آمیز و سرشار از مهر و محبت داشته و یقیناً در انتخابات سرنوشت ساز ۱۱ اسفندماه همگام با سایر اقشار ملت بزرگ ایران حماسه ای باشکوه خلق خواهند کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار