رئیس سازمان بسیج رسانه استان کرمان با بیان اینکه ۱۴۰۰ اثر به دبیرخانه هشتمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان ارسال شده است، گفت: اختتامیه این رویداد در ۱۴ اسفندماه برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۵۸۲۹۶۲
|
۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، سرهنگ مجتبی سلطانی نژاد رئیس سازمان بسیج رسانه استان کرمان، اظهار کرد:بیش از ۱۴۰۰ اثر در بخش های متعدد دریافت کردیم که با توجه به محدودیت پذیرش ۴ اثر در هر قالب، پس از پردازش و تجمیع،نهایتا ۷۲۴ اثر جهت ارزیابی، به هیات داوران ارسال شد.

وی اضافه کرد: حدود ۴۵ روز از اعلام فراخوان تا ارزیابی نهایی آثار طول کشید که پس از مرحله ارزیابی آثار توسط هیئت داوران جشنواره نفرات برتر مشخص و در مراسم اختتامیه از ایشان تقدیر خواهد شد.

وی گفت: مراسم اختتامیه هشتمین جشنواره رسانه ای ابوذر همراه با رونمایی از فیلم شهید مغفوری شهید شاخص بسیج رسانه کرمان و رونمایی از کتاب عاشقان مکتب حاج قاسم در ۱۴ اسفندماه با حضور مسئولین ارشد کشوری، استانی، مدیران روابط عمومی سازمان ها و دستگاه های اجرایی،اصحاب رسانه و خبرنگاران در محل تالار فرهنگ‌و هنر کرمان برگزار خواهد شد.

سلطانی نژاد گفت: مهلت آثار ارسال به دبیرخانه جشنواره در ۳۰ دی ماه پایان یافت و محورهای هشتمین جشنواره ابوذری شامل تحقق شعار سال، جهاد تبیین، پیوند رسانه و صنعت، مقابله با آسیب‌های اجتماعی، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه‌های اقدام، بیانیه گام دوم انقلاب، مکتب شهید سلیمانی، امید و نشاط آفرینی، خانواده، جامعه و فرزند آوری، سبک زندگی ایرانی اسلامی و تقریب، موانع و راهکار بود.

گفتنی است فراخوان اولیه هشتمین جشنواره رسانه ای ابوذر در ۱۰ قالب و در ۹ محور انجام شد که با توجه به درخواست اصحاب رسانه پس از حادثه تروریستی ۱۳ دی گلزار شهدای کرمان و همچنین وقایع تلخ غزه ، محور دهم با عنوان اخبار و رویدادهای مرتبط با این حوادث به آن اضافه شد که نشانگر دغدغه مندی و به روز بودن جامعه مطالبه گر رسانه ای استان کرمان است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار