خبرهای داغ:
ایفای نقش خانواده بزرگ اصناف در این انتخابات به منظور خنثی نمودن توطئه‌های دشمنان وظیفه مهمی است که می‌بایست از سوی اتحادیه‌ها و آحاد اصناف به درستی برای اعضای صنفی بیان شود، رای و انتخاب اصلح تاثیر بسیاری در سرنوشت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و آینده مردم عزیز کشورمان خواهد داشت.
کد خبر: ۹۵۸۲۸۱۸
|
۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی خراسان جنوبی در بیانیه ای از  عموم مردم و به ویژه بازاریان و اصناف استان برای حضور حداکثری در انتخابات یازدهم اسفندماه دعوت کرد.

ایفای نقش خانواده بزرگ اصناف در این انتخابات به منظور خنثی نمودن توطئه‌های دشمنان وظیفه مهمی است که می‌بایست از سوی اتحادیه‌ها و آحاد اصناف به درستی برای اعضای صنفی بیان شود. رای و انتخاب اصلح تاثیر بسیاری در سرنوشت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و آینده مردم عزیز کشورمان خواهد داشت.

وظیفه همه اصناف و بازاریان استان که خواهان عزت و سربلندی میهن عزیزمان هستند این است که حداکثر توان خود را برای پشتیبانی از نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه انتخابات به کار گیرند تا ان‌شاء‌الله به عنوان الگوی مردم میدان نقش تعیین کننده خود را در انتخاب فرد اصلح به معرض نمایش بگذارند چرا که حضور در انتخابات و انتخاب اصلح تنها راه تداوم عزت و سربلندی ایران عزیز و حل مشکلات خواهد بود.

اصناف و بازاریان با حضور پرشور و آگاهانه خود در پای صندوق‌های رأی اقتدار، آمادگی، اتحاد، همدلی، ولایت‌پذیری و بصیرت‌شان را در برابر هجمه‌های بی‌شمار دشمنان انقلاب اسلامی ثابت کرده و حافظ راستین و مستحکم آرمان‌های والای امام راحل (ره)، دفاع مقدس و مقاومت در میعادگاه ۱۱ اسفند خواهند بود.

قطعاً نمونه بارز مردم سالاری دینی در حضور بازاریان و کسبه در پای صندوق‌های رای در روز ۱۱ اسفند ماه نمود پیدا خواهد کرد و تبلیغات جهانی و استکبار در این روز سرنوشت ساز بی اثر خواهد شد.

بدون تردید با حضور حماسی و افتخار آفرین خانواده بزرگ اصناف، بازاریان و اتحادیه‌های صنفی در کنار سایر اقشار جامعه در پای صندوق‌های رای در میعادگاه ۱۱ اسفند ماه، بار دیگر در تبعیت و پیروی از منویات روشنگرانه رهبر عزیز، در این میدان سرنوشت ساز قوی‌تر از گذشته قدرت و پایبندی خود را به رخ دشمنان قسم خورده انقلاب خواهند کشید.

با لبیک به ندای ارزشمند رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی) که می‌فرمایند “هر کس به ایران و امنیت آن علاقمند است باید در انتخابات شرکت کند. ” بدین وسیله ضمن دعوت از خانواده بزرگ اصناف، کسبه و اعضای محترم اتحادیه‌های صنف و همچنین سایر اقشار جامعه که همواره در همه عرصه‌های ملی، اجتماعی و مذهبی حضوری بی بدیل داشته‌اند جهت حضور حداکثری در انتخابات ۱۱ اسفند ماه، امید آن داریم با توجه به تاثیر انکارناپذیر اصناف در سرنوشت کشورمان بار دیگر شاهد خلق حماسه و صلابت بی‌نظیر از سوی این قشر فهیم و ولایت مدار این دیار کهن باشیم، تا بار دیگر این انتخابات تبلور تحقق اندیشه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی باشد.

 

سازمان بسیج اصناف و بازاریان خراسان جنوبی

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها