خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام نجاری:

رأی دادن در حاکمیت دینی موجب تقویت و اقتدار نظام اسلامی و حکومت ولی فقیه است

همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: رأی دادن در حاکمیت دینی موجب تقویت و اقتدار نظام دینی و اسلامی و حکومت ولی فقیه و موجب یأس و ناامیدی دشمنان می‌شود.
کد خبر: ۹۵۸۲۶۸۲
|
۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۳

رأی در حاکمیت دینی موجب تقویت و اقتدار نظام اسلامی و حکومت ولی فقیه است

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام الیاس نجاری در آیین تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر با اشاره به برگزاری راهپیمایی پرشور ۲۲ بهمن در شهرستان ملایر اظهار کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن اقدامی شایسته بود که رضایت و خوشنودی مقام معظم رهبری را در پی داشت.
وی با بیان اینکه امید است با حضور پرشور مردم انقلابی در انتخابات ۱۱ اسفند ماه بار دیگر رضایت مقام معظم رهبری را داشته باشیم، گفت: انتخابات ایران اسلامی متفاوت با انتخابات سایر کشورهای اروپایی و آمریکایی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان افزود: در کشورهای اروپایی هدف از حضور مردم در پای صندوق‌های رأی حفظ منافع برخی افراد و گروه‌ها است در حالی که معنا و حقیقت انتخابات ایران اسلامی فراتر از انتخاب افراد است.

وی با اشاره به کوتاهی در تبیین حقیقت انتخابات ایران اسلامی در ذهن مردم، گفت: اگر این حقیقت برای مردم بیان شود حضور حداکثری خواهند داشت به ویژه در چنین مرحله‌ای که مقام معظم رهبری از ماه‌ها پیش بر حضور حداکثری و مشارکت تأکید کردند.

نجاری با بیان اینکه انتخابات ما تقابل ظلمات با نور، علم و جهل و جبهه حق و باطل است که در مقابل هم قرار دارند، افزود: انتخابات ما میدان جدال نور و ظلمت و نبرد جنود الهی با جنود ابلیس و شیاطین است و این نگاه باید در مردم ایجاد شود.

وی با اشاره به اینکه دشمن می‌خواهد با رسانه و تبلیغات دل‌ها، ذهن‌ها و قلوب ما و جوانان ما را تسخیر کند، ادامه داد: مقام معظم رهبری جهاد تبیین را فریضه و واجب فوری و آنی فرمودند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تصریح کرد: به خاطر تبلیغات دشمنان در این میدان مبارزه حق و باطل که عده‌ای برای خدا و دین خدا شمشیر به دست گرفته‌اند، در یک طرف جبهه مراجع معظم تقلید، علما، روحانیت، خانواده شهدا، نیروهای مسلح، دلسوزان نظام، انقلاب و دین قرار گرفته‌اند و در جبهه جنود ابلیس، شبکه‌های معاند، مزدوران داخلی و خارجی و کسانی که می‌گویند رأی ندهید و در انتخابات حاضر نشوید.

وی اظهار کرد: از اصرار دشمن و مزدوران آن از طریق ۲۰۰ شبکه و کانال ماهواره‌ای بر عدم حضور مردم در پای صندوق‌های رأی باید به اهمیت و جایگاه مردم در مشارکت و انتخابات پی ببریم چراکه هدف دشمن در همه زمان‌ها و مکان‌ها ایجاد ناامیدی و یأس در مردم ایران اسلامی است.

*عدم حضور در انتخابات خالی کردن سنگر و فرار از میدان جنگ و نبرد است

نجاری با تأکید بر آگاه‌سازی و بصیرت‌افزایی مردم گفت: رأی ندادن قرار گرفتن در جبهه و جنود ابلیس است بنابراین باید مردم را آگاه کنیم تا در صف دشمن قرار نگیرند چراکه انتخابات میدان مبارزه و سنگر ایران اسلامی است و عدم حضور در انتخابات خالی کردن سنگر و فرار از میدان جنگ و نبرد است.

وی با بیان اینکه حضور در پای صندوق‌های رأی تقویت حاکمیت دینی و ولی فقیه است و چنین نگاهی را باید در مردم ایجاد کنیم، افزود: نباید میدان و جبهه اسلام و دین را خالی کنیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تصریح کرد: مقام معظم رهبری در بیانات اخیر خود فرمودند هر کس تریبونی، مخاطبی و زبان گویایی دارد بر او واجب است مردم را به حقیقت انتخابات آگاه کند.

وی با بیان اینکه همه ما در ابدیت نسبت به رأی دادن و ندادن و انتخاب خود پاسخگو هستیم، عنوان کرد: در هر حالت ما باید حجت شرعی و عقلی داشته باشیم چراکه در هر انتخابی باید پاسخگو باشیم.

نجاری با اشاره به اینکه هر کاری که باعث خشم دشمن و غیظ کفار شود، عمل صالح است، بیان کرد: مقام معظم رهبری می‌فرمایند وضو بگیرید و با نیت عبادت پای صندوق رأی حاضر شوید.

وی تأکید کرد: رأی دادن در حاکمیت دینی موجب تقویت و اقتدار نظام دینی و اسلامی و حکومت ولی فقیه و موجب یأس و ناامیدی دشمنان می‌شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه مطالبه مقام معظم رهبری از ما حضور حداکثری و مشارکت است، گفت: مبادا لحظه‌های آخر را کوتاهی کنیم؛ باید مردم را به حضور در پای صندوق‌های رأی دعوت کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه رکن اصلی در سپاه معنویت و ایمان و عامل اصلی تشکیل این نهاد مقدس است، اظهار کرد: اگر بهترین تجهیزات و امکانات در اختیار باشد اما معنویت و ایمان نباشد در میدان رزم موفق نخواهیم شد.

نجاری افزود: همان میدانی که اکنون در غزه رقم خورده است دلیل قانع کننده‌ای است بر اینکه در میدان نبرد، پیروز ایمان است.

وی اضافه کرد: امروز می‌بینیم که تمام دشمنان با رژیم صهیونیستی همراه هستند و روزی نیست که شیطان بزرگ تجهیزات و امکانات در اختیار این رژیم فاسد قرار ندهد اما پیروز میدان، جبهه مقاومت با محدودترین امکانات است که در مقابل مدعیان چهارمین ارتش دنیا مقاومت کرده‌اند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات