خبرهای داغ:
رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان:

حضور پای صندوق‌های رای، نشانه حمایت مردم از نظام است

رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: یکی از کاربردترین راهبرد برای افزایش اقتدار، امنیت و گره گشایی مشکلات کشور، حضور و مشارکت پرشور مردم در انتخابات است.
کد خبر: ۹۵۸۲۶۳۸
|
۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۶:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان حجت الاسلام عبدالحمید امانت بهبهانی در نشست با شورای معاونان توسعه حل اختلاف خوزستان، با تاکید بر لزوم مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اظهار کرد: طبق قانون اساسی، مردم حق دارند سرنوشت خود را تعیین کنند به خصوص در مورد انتخابات مجلس شورای اسلامی که دارای جایگاه بسیار مهمی است و تاثیر مستقیم در سرنوشت مردم دارد.

وی افزود: از سوی دیگر شرکت در انتخابات تکلیف ما است زیرا نباید و نمی‌توانیم در خصوص مسائل کلان کشور و به کار گماردن مسئولان بی‌تفاوت باشیم. حضور مردم پای صندوق‌های رای نشان از حمایت مردمی از نظام و پشتوانه مشروعیت و مایه تقویت نظام است.

رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان گفت: انتخابات در ایران یک نعمت بزرگ الهی و به عنوان یک حق واجب شرعی و ملی است و حضور پرشور و گسترده مردم بصیر کشورمان در پای صندوق‌های رای، سبب عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی و ناامیدی دشمنان می‌شود.

وی بیان کرد: دشمنان ایران و ملت ما همواره در تلاش هستند با جنگ روانی، دلسرد کردن مردم از نظام، بدبین کردن مردم نسبت به انقلاب و مسئولان، القای ناکارآمدی نظام، ترویج شایعات و شبهات امنیتی، اقتصادی و ... و ناامیدی و عدم اعتماد به مسئولان، سبب تفرقه ملت و در نتیجه حضور بسیار کمرنگ مردم در انتخابات شوند اما به حول و قوه الهی، مردم ایران اسلامی با وجود همه هجمه‌های اجانب و همه مشکلات موجود، روز جمعه و در دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری بازهم حماسه‌ای ماندگار خواهند آفرید.

امانت بهبهانی گفت: از آحاد مردم، اعضای شوراهای حل اختلاف، بزرگان، سران عشایر و طوایف، نخبگان، فرهیختگان، تمامی اصناف و اقشار برای مشارکت و حضور حداکثری در انتخابات روز جمعه ۱۱ اسفند ماه سال جاری دعوت می‌کنم و این حضور با شکوه را نماد عزت و اقتدار کشور می‌دانیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار