خبرهای داغ:
سرهنگ پاسدار سیدعلی حسینی گفت: سپاه خود را خرج کسی نمی کند ولی به شدت با کسی که امنیت روانی و حقوق عامه مردم را ضایع کند و خدایی ناکرده اختلال در اجرای روند اجرایی انتخابات سالم ایجاد کند برخورد خواهد کرد.
کد خبر: ۹۵۸۲۵۸۲
|
۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۹

تاکتیک دشمن ایجاد ناامیدی در بین مردم است/جشن ملی با مشارکت حداکثری مردم در انتخابات محقق می شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ پاسدار سیدعلی حسینی فرمانده سپاه شهرستان گنبدکاووس در نشست تبیینی انتخابات در جمع بسیجیان این شهرستان گفت : کاندیدها در فضای مجازی تخلفات و بداخلاقی ها را کنار بگذارند. مردم عمل کاندیدها و کسانی که می خواهند در مجلس برایشان قانون گذاری کنند را رصد می کنند و فرد بی قانون را نمی پذیرند.

وی افزود : تاکتیک دشمن ایجاد ناامیدی در بین مردم است تا رشد بسیار پرسرعت و جایگاه رفیع علمی پژوهشی ،تکنولوژی ، نظامی ، سلامت، سیاست خارجه و... کشور را بپوشانند و سیاه نمایی کنند تا عزت ملی از بین برود.

سرهنگ پاسدار سیدعلی حسینی تصریح کرد : سپاه خود را خرج کسی نمی کند ولی به شدت با کسی که امنیت روانی و حقوق عامه مردم را ضایع کند و خدایی ناکرده اختلال در اجرای روند اجرایی انتخابات سالم ایجاد کند برخورد خواهد کرد.

فرمانده سپاه شهرستان گنبدکاووس عنوان کرد : از تمام برادران و خواهران ، مسولین و هادیان سیاسی بسیج در اجرای حکم جهاد تبیین که امسال با محور تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در خنثی سازی نقشه دشمنان جهت ناامیدی مردم جهاد کردند خداقوت می گویم.

سیدعلی حسینی در پایان خاطرنشان کرد : سپاه در کنار سایر مسولین در ایجاد بستر آرام و سالم تمام توان خود را خواهند گذاشت تا در یک جشن ملی با مشارکت حداکثری مردم این حق قانونی و شرعی خود را با موفقیت انجام دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار