خبرهای داغ:
شاهرود_ در آستانه انتخابات ۱۱ اسفندماه، کانون بسیج رسانه شهرستان‌های شاهرود و میامی در بیانیه‌ای بر حضور حداکثری مردم یوژه فعالان رسانه‌ای در این همایش سیاسی تاکید کرد.
کد خبر: ۹۵۸۲۴۳۲
|
۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۷

دعوت کانون بسیج رسانه شاهرود و میامی از مردم برای حضور پرشور در انتخاباتبه گزارش خبرنگار بسیج، کانون بسیج رسانه شهرستان‌های شاهرود و میامی با صدور بیانیه‌ای آحاد مردم را برای حضور آگاهانه و نمایش اقتدار نظام اسلامی در پای صندوق‌های رای دعوت کرد.
متن این بیانیه به شرح زیر است:
باسمه تعالی
انتخابات میدان هم افزایی، همگرایی و تجلی وحدت و بصیرت مردم انقلابی ایران و مظهر همدلی و مظهر همدلی و همزبانی ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی است و صحنه‌هایی نظیر آن، اوج ناامیدی بیگانگان و بدخواهان نظام را در برخواهد داشت و زوال و زبونی بیگانگان در حضور پرشور مردم محقق خواهد شد.
به یقین جمهوری اسلامی که به گفته شهید عزیز حاج قاسم سلیمانی حرم است و میثاق ما با پدران و مادران و شهدای عزیزمان، اکنون بیش از هر زمان دیگری نیازمند یاری فرزندان غیور خود و مردمان شکوری است که قدر امنیت و ایمان را می‌دانند و خون شهیدان را پاس می‌دارند و اجازه نخواهند داد اهریمنان کمین گرفته و دل بسته به حضور کمرنگ مردم، خوشحال شوند.
این نکته مهم را نباید فراموش کرد که قهر کردن با صندوق رأی، نه تنها کمکی به وضع موجود نمی‌کند که در بدتر شدن اوضاع اقتصادی و معیشتی مؤثر است و دشمنان را برای ضربه زدن به ما امیدوار می‌کند.
باید دانست که به فرموده رهبر حکیم انقلاب اسلامی، کاهش حضور مردم برابر است با افزایش فشار دشمنانمان و هرچه حضور بیشتر باشد، فشار دشمنان کمتر و کمتر خواهد شد.
باید در تغییر سرنوشت خود به سمت خوبی‌ها و شکوفایی‌ها و آبادانی‌ها قدم برداشت و مناسبات طولانی و سرنوشت چندین ساله خاک و خانه و خانواده خود را با شرکت خود و خانواده و تشویق اطرافیان برای مشارکت آگاهانه در انتخابات را تعیین نمود که بی شک هر کوتاهی و اهمال ما از جانب فرزندان و آیندگان نابخشودنی است.
اکنون در آستانه ۲ انتخابات مهم و سرنوشت ساز مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، اطمینان داریم شما مردم همچون انتخابات‌ها و راهپیمایی‌های گسترده گذشته، بار دیگر اوج این همراهی را به تصویر می‌کشید.
ما اعضای کانون بسیج رسانه و همه فعالان رسانه‌ای شهرستان‌های شاهرود و میامی بار دیگر همراه با مردم ولایتمدار ایران اسلامی و قاره کوچک علاوه بر افتخار انعکاس حضور حداکثری مردم در لبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در انتخابات شرکت می‌کنیم تا علاوه بر نمایش اقتدار نظام اسلامی و مردم سالاری دینی، بار دیگر دشمنان و بدخواهان ایران اسلامی را مایوس کرده و پایبندی خود را با پیمانی که با امام (ره) و شهدا بستیم نشان دهیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار