نشست روشنگری و بصیرت افزایی تحت عنوان طرح شهید آرمان علی وردی در مسجد روستای گجویی بخش بنت شهرستان نیکشهر با حضور بسیجیان خواهر این روستا برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۸۲۴۰۴
|
۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۶:۴۹

به گزارش خبرنگار بسیج از نیکشهر، سرهنگ حسین نکوئی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر با بیان اینکه ایجاد امنیت با مشارکت بالا رقم می‌خورد، گفت: حضور در انتخابات سدی در برابر نفوذ دشمنان به کشور است و مردم ایران با این اقدام راه را بر نفوذ و توطئه بیگانگان می‌بندند.

وی افزود: دشمنان و صهیونیست‌ها همواره درصدد کارشکنی و تشویق مردم به عدم حضور در انتخابات هستند بنابراین ترسیم راهکارهای افزایش مشارکت در برابر جبهه ای که همه تلاش می کنند تا جبهه انقلاب را نا‌امید کنند و نهایت استفاده را از این شرایط داشته باشند، یک ضرورت است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر اظهار کرد: برای افزایش مشارکت راهکارهای بسیاری وجود دارد که مهمترین آن این است که خلایی که بین واقعیت های موجود و فضای کاذب ایجاد شده، پر شود و کسانی باید آن را پر کنند که با مردم ارتباط مستقیم دارند.

وی با اشاره به اینکه جبهه دشمن به دنبال ایجاد تزلزل گسترده در تصمیم گیری های مردمی است، گفت: شرکت در انتخابات حق مردم بوده و این یک حق فردی و جمعی ایجاد می‌کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار