خبرهای داغ:
 فتوحی عنوان کرد: با توجه به زمان اعلام شده، این فرصت تا ساعت ۸ صبح امروز سه‌شنبه ۸ اسفند ماه بوده و نظر به پایان این مهلت از امروز ستاد انتخابات استان به انتشار آگهی نهایی نامزدهای انتخابات اقدام خواهد کرد.
کد خبر: ۹۵۸۲۲۲۱
|
۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۲

قزوین_ به گزارش بسیج، حامد فتوحی دبیر ستاد انتخابات استان قزوین گفت: براساس ماده ۵۶ قانون انتخابات، زمان انصراف نامزدهای انتخابات از حضور در رقابت دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۷۲ ساعت قبل از روز رای‌گیری است.

وی افزود: با توجه به زمان اعلام شده، این فرصت تا ساعت ۸ صبح امروز سه‌شنبه ۸ اسفند ماه بوده و نظر به پایان این مهلت از امروز ستاد انتخابات استان به انتشار آگهی نهایی نامزدهای انتخابات اقدام خواهد کرد.

این مسئول افزود: آخرین لیست نامزدها بعد از انتشار در اختیار شعب قرار خواهد گرفت تا در محل اخذ رأی نصب شود و مردم بتوانند با توجه به این لیست گزینه های خود را انتخاب کنند.

دبیر ستاد انتخابات افزود: با توجه به برودت هوا کلیه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات در مناطق صعب العبور اندیشیده شده و مجموعه عوامل در تمام شعب آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات در یازدهم اسفند ماه را خواهند داشت.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار