خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه عاشورا:

اولویت نمایندگان مجلس باید منافع ملی باشد

تبریز- جانشین فرمانده سپاه عاشورا با تاکید بر لزوم مشارکت حداکثری و پرشور مردم در انتخابات، گفت: نمایندگان مردم باید در طراز انقلاب، همسو با انقلاب بوده و منافع ملی را به منافع شخصی ارجحیت داده و دارای برنامه و آگاه به مشکلات مردم باشند.
کد خبر: ۹۵۸۱۸۰۷
|
۰۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، الیاس گلمحمدزاده در جشن نیمه شعبان با اشاره به توطئه های دشمنان در ضربه زدن به آرمان های انقلاب، بیان کرد: اسلام، قرآن، اعتقادات، مردم و ولایت فقیه ارکان و پایه های اصلی نظام هستند و  امروز دشمنان با همه قدرت و در رسانه ها تلاش دارند با توطئه های خود، نظام و پایه های این انقلاب را تضعیف کنند.

وی افزود: ولایت فقیه ، به عنوان پایه اصلی،  رکن رکین و خیمه گاه اصلی نظام است که دشمن درصدد تضعیف این جایگاه است و ما وظیفه داریم قدر جایگاه ولایت فقیه و رهبری را بدانیم و برحفظ آن مواظبت کنیم.

گلمحمدزاده با اشاره به نقش تاثیرگزار مردم در تشکیل و اداره کشور اظهار کرد: انتخابات امسال هم مثل تمامی انتخابات از حساسیت ویژه ای برخوردار است چون دشمن در طول این 45 سال، همیشه در تلاش برای نابودی نظام  جمهوری اسلامی ایران است و امروز کشور در پیچ تاریخی مهمی قرار دارد اگرما مجلس انقلابی و نمایندگانی در طراز انقلاب داشته باشیم  بسیاری از مشکلاتی که امروز ملت ایران با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، حل خواهد شد.

وی به اهمیت انتخابات در کشوراشاره کرد و یادآور شد: انتخابات پشتوانه اقتدار کشور، تقویت پایه های مردمی نظام، باعث اعتمادزایی و مصونیت زایی است و در تضمین امنیت داخلی و خارجی تاثیر بسزایی دارد.

اولویت نمایندگان مجلس باید منافع ملی باشد

فرمانده سپاه آذرشهر در ابتدای این مراسم ضمن قدردانی از حضورامید آفرین و پرشور مردم درراهپیمایی 22 بهمن، ظرفیت شهرستان آذرشهر در خدمت و تحقق آرمان های ظهور و لبیک گویی به مقام معظم رهبری را خیلی بالا عنوان کرد و گفت: امروز عمل صالح، مقابله با دشمن و تولید قدرت است.  

این مراسم با حضور هیئت امنای مساجد، شورا و دهیار روستاها، شورای تحول محله های اسلامی، نخبگان وافراد تاثیرگزار و ائمه جماعت مساجد و فرماندهان پایگاه های حوزه های فتح و فجر، با هدف شورآفرینی و تاکید بر حضور حداکثری در انتخابات، برگزار شد.

اولویت نمایندگان مجلس باید منافع ملی باشد

ارسال نظرات
آخرین اخبار