فرمانده سپاه کربلا: انقلاب اسلامی برگرفته از بطن مردم است و این مسیر الهی همچنان با اتکا به پشتوانه مردمی به سمت اهداف خود در حرکت است.
کد خبر: ۹۵۸۱۳۰۸
|
۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران،سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا در جمع اقشار مختلف مردم و بسیجیان شهرستان رامسر ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا اظهار کرد: انقلاب اسلامی برگرفته از بطن مردم است و این مسیر الهی همچنان با اتکا به پشتوانه مردمی به سمت اهداف خود در حرکت است.

وی افزود: بسیج که یک نهاد مردمی و ایده ای بینظیر از سوی امام (ره) بوده نمونه ای بارز از مولفه مردمی بودن انقلاب است.

فرمانده سپاه کربلا استان مازندران عنوان کرد: نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی و حتی اجرایی در دولت در گستره جغرافیایی یک منطقه با کمک مردم و بویژه بسیج است که می توانند وظایفشان را به درستی انجام دهند.

وی با اشاره به حوادث گوناگون غیر مترقبه در کشور بیان کرد: این بسیج و همت مردمی بوده که ما توانستیم بر بسیاری از مشکلات فایق بیاییم و باید بدانیم که این نوع همدلی و ایثار در هیچ کجای دنیا وجود ندارد.


سردار مسلمی با بیان اینکه امنیت و احساس آرامش اجتماعی در جامعه مسئله ای مهم و اساسی است تصریح کرد: دشمنان قسم خورده این ملت با توجه به شکست های متعددی که در منطقه و جهان خورده اند درصدد ضربه به ایران اسلامی هستند.

وی ادامه داد: عملیات تاریخی طوفان الاقصی و همچمین ناتوانی رژیم صهیونیستی در شناسایی و پیش بینی آن آغاز فروپاشی هژمونی اسرائیل و استکبار جهانی بود.

فرمانده سپاه کربلا استان مازندران تاکید کرد: سران رژیم صهیونیستی درصدد هستند با توجه به این شکست مفتضحانه و از طرفی نسل کشی بی سابقه شان که در رسانه ها و جهان حیثیت نداشته شان را به باد داده است ناامنی را به داخل ایران بکشانند.

وی حادثه کرمان را یک عملیات تروریستی صهیونیستی دانست و اظهار کرد: نیروهای امنیتی همچنان در داخل و خارج از کشور تیم های تروریستی متعددی را شناسایی و دستگیر می کنند که می طلبد همه هوشیار باشیم و اگر موارد مشکوکی را مشاهده کردیم به نیروهای امنیتی جهت پیشگیری اطلاع دهیم.

سردار مسلمی انتخابات و حضور پرشور مردم را یکی از مولفه های امنیت ملی دانست و بیان کرد: دشمنان ما بصورت شبانه روزی با ابزارهای متنوع رسانه ای و غیر رسانه ای در تلاش هستند تا مردم را از صندوق های رای جدا کنند.

وی افزود: حضور حداکثری در پای صندوق های رای در وهله اول پشتوانه امنیت ملی ایران است و باید بدانیم که دشمن بر همین اساس طرح و برنامه دارد.

فرمانده سپاه کربلا استان مازندران تاکید کرد: همه اقشار و سلیقه ها باید در انتخابات شرکت کنند اگرچه مسائل و مشکلاتی داریم اما راه حل حل مسائل حضور حداکثری در انتخابات است که به عنوان پشتوانه اقتدار ملی ما محسوب میشود.

وی با بیان اینکه این رویداد ملی یک مسئله مهم و‌ استراتژیک است خاطر نشان کرد: سپاه بدور از سیاسی کاری و یا حمایت از کاندیدای خاص در کنار نیروهای انتظامی و امنیتی وظیفه امنیت انتخابات را بر عهده دارد و بر حضور دغدغه مندانه و مشارکت حداکثری مردم تاکید داریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار