خبرهای داغ:
سرلشکر حسین سلامی گفت: ما برنامه های زیادی برای توسعه ظرفیتهای درمانی در کشور داریم و برنامه اصلی مان این است که همه این ظرفیت ها را در خدمت مردم عزیزمان در شهرها و مراکز استانها قرار بدهیم
کد خبر: ۹۵۸۱۲۴۷
|
۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۹

همه ظرفیت مراکز درمانی سپاه در اختیار مردم است / برنامه ریزی افزایش ۵۰۰ درمانگاه در شهر های کوچک در دستور کار سپاه و بسیج

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرلشکر حسین سلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه مراسم افتتاح مرکز جراحی محدود امام جعفر صادق(ع) سپاه نینوا در گرگان گفت: با تلاشی که برادران ما در سپاه نینوا استان گلستان انجام دادندمرکز جراحی محدود امام جعفر صادق(ع) امروز مرحله اولش رونمایی و مورد بهره برداری قرار می گیرد و ظرف ماههای آینده تجهیز این مرکز نهایی می شود.
وی افزود: این مرکز ماهانه حدود 18هزار مراجعه کننده دارد و امکانات آن بصورت کامل در اختیار مردم استان می باشد و همه می توانند از خدمات آن بهره مند شوند.
سرلشکر سلامی اظهار داشت: ما ظرف سالهای گذشته تا به امروز حدود 120 درمانگاه در شهرهای متوسط کشورمان توسط سازمان بسیج مستضعفین ایجاد شده است و برنامه داریم که آن را به 500 درمانگاه در شهرهای کوچک برسانیم.
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: در محدوده مراکز استانها برای حدود 13 بیمارستان جدید مجوز صادر شده است و از این 13 بیمارستان 4 بیمارستان مورد بهره برداری قرار گرفته است.
این مقام مسئول تصریح کرد: ما برنامه های زیادی برای توسعه ظرفیتهای درمانی در کشور داریم و برنامه اصلی مان این است که همه این ظرفیت ها را در خدمت مردم عزیزمان در شهرها و مراکز استانها قرار بدهیم تا کمک موثری به بخش درمان کشور انجام بدهیم.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار