مراسم جشن میلاد حضرت علی اکبر علیه السلام و تجلیل از برگزیدگان قرآنی در اشکفتک برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۸۱۱۶۳
|
۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام شیخ علی موذنی، با تریک اعیاد شعبانیه و فرخنده میلاد با سعادت حضرت علی اکبر علیه السلام و روز جوان به بیان فضایل آن حضرت اشاره کرد و گفت: از جمله برترین فضایل اخلاقی، سخاوت و بخشندگی است، به این معنا که آدمی آن چه را کـه دارد در طـبق اخلاص می گذارد.

کارشناس مسایل مذهبی، ادامه داد: حضرت علی اکبر علیه السلام، این سـخاوت و بـخشندگی را از رسول گرامی اسلام صلی الله علیه وآله وسلم بـه ارث برده بودند چـرا کـه ایشان جامع اخلاق نبوی به شمار می رفت.

وی، افزود: حضرت علی اکبر علیه السلام، با آن که امام نبود و ظرفیت وجودی اش به اندازه امام حسین علیه السلام نمی رسید، اما دارای فضایل اخلاقی بود که او را به الگویی دوست داشتنی در میان جوانان مبدل ساخته است و جوانان با پیروی از فضایل اخلاقی ایشان می توانند راه سعادت و رستگاری را طی کنند.

حجت الاسلام شیخ علی موذنی، حضرت علی اکبر علیه السلام، به عنوان شبیه ترین فرد در اخلاق به رسول خدا صلی الله علیه وآله وسلم و یک الگوی محبوب و حماسه ساز دارد که باید جوانان از فرزند برومند حضرت سیدالشهدا علیه السلام الگو بگیرند.

مسئول هیأت رزمندگان اسلام اشکفتک، در حاشیه این مراسم با تبریک فرخنده میلاد با سعادت حضرت علی اکبر علیه السلام، گفت: در مراسم جشن میلاد از برگزیدگان قرآنی تجلیل شد.

یوسف سلیمانی منفرد، ادامه داد: تقدیم جوایز به برگزیدگان مسابقه جوانان و حاج قاسم سلیمانی که در سالروز شهادت این شهید والامقام برگزار شد، از دیگر برنامه های این مراسم بود.

تلاوت آیات نورانی قرآن مجید، مولودیه خوانی و سرود از برنامه های فرهنگی این آیین بود.

ارسال نظرات