فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام گفت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی تمام تلاش خود را برای کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات بکار بسته اند.
کد خبر: ۹۵۸۱۱۵۶
|
۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۸



به گزارش خبرگزاری بسیج ایلام، سردار جمال شاکرمی در دهمین نشست شورای اندیشه ورز بسیج حقوقدانان در خصوص انتخابات در محل دادگستری ایلام، با اشاره به ناتوانی دشمنان از لحاظ نظامی و ناامیدی از تحریم‌های اقتصادی علیه نظام جمهوری اسلامی، اظهار داشت: آن‌ها در پی‌ایجاد ناامنی و بی‌ثباتی در کشور هستند و می‌خواهند که با تبلیغات رسانه‌ای حضور مردم را در انتخابات کم رنگ کنند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام با اشاره به حوادث منطقه خاورمیانه، گفت: طرح‌ریزی این اتفاقات به عنوان یک سطح تاکتیکی توسط اسرائیل و داعش آمریکا انجام می‌شود.

وی با اشاره به شکست هیمنه آمریکا در منطقه خاورمیانه، گفت: ابهت دروغین آن‌ها توسط مقاومت حماس از بین رفته است.  

شاکرمی به تاب آوری در سطح بالای راهبرد‌های نیرو‌های مسلح کشورمان در مقابل تهدیدات نظامی اشاره داشت و گفت: اکنون ما با تکیه بر ایمان و عزم جهادی خود برای مقابله با هر تهدیدی آماده‌ایم.

وی با تاکید بر دنبال کردن جهاد تبیین به صورت ویژه در ایام انتخابات گفت: طرح شهید "آرمان علی وردی" برای افزایش مشارکت مردم به صورت جدی در نواحی، حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج دنبال شود.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) گفت: سپاه همواره در بین مردم حضورداشته و با کمک خود مردم تلاش‌های فراوانی جهت تبدیل تهدیدات به فرصت داشته است.

وی ادامه داد: همچنین سپاه درانتخابات پیش‌رو جهت مشارکت حداکثری مردم تلاش می‌کند.   

شاکرمی با بیان اینکه ما طرفدار هیچ جناح و حزبی نیستیم، تصریح کرد: وظیفه ما ایجاد امنیت پایدار برای برگزاری انتخابات و جهاد تبیین برای انتخاب اصلح و افزایش مشارکت مردم در پای صندوق‌های رای است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار