فرمانده سپاه دره شهر؛

انتخابات مظهر مردم‌سالاری و تعیین سرنوشت است

فرمانده سپاه دره ‌شهر گفت: انتخابات یعنی مظهر مردم‌سالاری و تعیین سرنوشت و ریل‌گذاری برای فردای ایران آباد، با مشارکت مردم و ظرفیت‌سازی می‌توان به تحقق آرمان‌های انقلاب یعنی تربیت گفتمان ظلم‌ستیز و بسترسازی تحقق مسئله ظهور و تمدن‌سازی کمک کرد.
کد خبر: ۹۵۸۱۳۸۶
|
۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، حسین پورمحمدی  گفت: ایران قوی در سایه امنیت و وحدت ایران قوی است و دشمنان به‌خوبی این مسئله را می‌دانند به همین دلیل دست به هر کاری می‌زنند تا مشارکت مردم را در عرصه‌های مختلف به‌شدت پایین آورد.

 

وی افزود: حضور مردم در انتخابات پیام دارد و آن هم تولید قدرت و بازدارندگی و ایجاد ظرفیت برای صحنه‌های موردنیاز انقلاب است و این حضور یک پیام روشن برای کسانی خواهد داشت که سعی در دشمنی با انقلاب اسلامی ایران دارند.

 

فرمانده سپاه دره شهر گفت: انتخابات یعنی مظهر مردم‌سالاری و تعیین سرنوشت و ریل‌گذاری برای فردای ایران آباد، با مشارکت مردم و ظرفیت‌سازی می‌توان به تحقق آرمان‌های انقلاب یعنی تربیت گفتمان ظلم‌ستیز و بسترسازی تحقق مسئله ظهور و تمدن‌سازی کمک کرد.

 

 پورمحمدی گفت: با تولید قدرت توسط مردم در همه عرصه‌ها ظرفیت دست برتر جمهوری اسلامی در منطقه و دنیا فراهم می‌شود و این به‌خاطر حضور مردم در صحنه‌ها است، درواقع مردم مظهر قدرت جمهوری اسلامی هستند و می‌توانند با انتخاب درست و فراهم‌آوردن مجلسی قدرتمند زمینه‌ساز پیشرفت در همه زمینه‌ها باشند.

 

وی در ادامه با اشاره به مجلس قوی گفت: مجلس قوی مستلزم انتخاب نفرات قوی است چرا که در سایه یک مجلس قوی همه مشکلات کشور بخصوص در حوزه معیشت و اقتصاد حل خواهد شد و پیشرفت را برای ما به ارمغان خواهد آورد.

 

پورمحمدی تصریح کرد: مردم ایران اسلامی به‌خصوص ایلام در همه عرصه‌ها و صحنه‌های موردنیاز انقلاب از اول تاکنون حضور داشته‌اند و ثابت خواهند کرد که وفادار به انقلاب هستند و یک حماسه دیگر را رقم خواهد زد چنانچه در راهپیمایی 22 بهمن شاهد حضور پرشور مردم و جواب قاطع ومحکم به توطئه دشمنان بودیم اما باید توجه داشت که دشمن بیکار نخواهد نشست و تمام تلاش خود را برای کاهش مشارکت عمومی به کار گرفته خواهد کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار