در بخشی از وصیت‌نامه شهید «سید حسین اسمعیلی» آمده است: قرآن را راهنمای عمل خویش قراردهند و از قرآن و سنت اسلام و ولایت فقیه پیروی کنند.
کد خبر: ۹۵۸۰۹۶۶
|
۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۰

قرآن را راهنمای عمل خویش قرار دهید

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ شهید والامقام «سید حسین اسمعیلی» در اولین روز از اسفندماه سال ۱۳۴۱ در روستای سینقان از توابع شهرستان دلیجان و در خانواده‌ای مذهبی و متدین و عاشق اهل بیت (علیهم‌السلام) دیده به جهان گشود، سیدحسین بسیار خوش اخلاق بود، کم‌رو بود و زیاد صحبت نمی‌کرد، از ابتدا خیلی به جبهه علاقه داشت، ولی سنش کم بود، تنها ۱۵ سال داشت. پس از اصرار زیاد به پدر و مادرش از طرف بسیج به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل اعزام شد، ایشان در منطقه شلمچه در لشکر ۱۷ به عنوان تک‌تیرانداز مشغول خدمت بود، تا این که پس از مدت کمی حضور در جبهه در تاریخ بیست و پنجم خردادماه سال ۱۳۶۱ بر اثر اصابت ترکش به‌شهادت رسید.

فرازی از وصیت‌نامه شهید آمده است:

از امت رزمنده مسلمان می‌خواهم که در هر کاری خدا را حاضر و ناظر بدانند از کارهایی که خدا نمی‌پسندد پرهیز کنند و قرآن را راهنمای عمل خویش قراردهند و از قرآن و سنت اسلام و ولایت فقیه پیروی کنند. خداوند انشاءالله انقلاب ما را به انقلاب حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) بپیوندد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار