خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام نجاری:

مسئولین نظارت باید الگوی عملی در جنبه‌های مختلف برای پاسداران شوند

همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان گفت: مسئولین نظارت با توجه به وظیفه حساسی که دارند باید در تقویت معنویت بسیار کوشا باشند و الگوی عملی در جنبه‌های مختلف برای پاسداران شوند.
کد خبر: ۹۵۸۰۹۲۳
|
۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۶
مسئولین نظارت باید الگوی عملی در جنبه‌های مختلف برای پاسداران شوند

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام الیاس نجاری در جمع مسئولین نظارت و تایید بازرسی سپاه انصارالحسین (ع) همدان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: امام خمینی(ره) بسیار به خواندن مناجات شعبانیه تاکید داشتند و می‌فرمودند هر کس در خواندن این مناجات استمرار داشته باشد به مقام‌هایی خواهد رسید.

 وی افزود: مقدمه نظارت بر دیگران نظارت بر خود است یعنی تا خود را کنترل نکنیم و دنبال اصلاح عیوب خود نباشیم در کنترل دیگران و اصلاح عیوب آنان نیز موفق نخواهیم شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان گفت: مسئولین نظارت با توجه به وظیفه حساسی که دارند باید در تقویت معنویت بسیار کوشا باشند و الگوی عملی در جنبه‌های مختلف برای پاسداران شوند.

وی گفت: مسئولین نظارت باید ابتدا خود نظارتی و خود حفاظتی داشته باشند و به آنچه که می‌گویند عامل باشند و بعد دیگران را به انجام کارهای خیر دعوت کنند فقط در این صورت است که گفته‌های آنان تاثیرگذار خواهد بود.

نجاری در پایان با اشاره به ویژگی‌های فرد ناظر گفت: فرد ناظر نباید عیوب و اسرار دیگران را بازگو کند و همچنین نباید اخبار و اطلاعات را از افراد فاسق دریافت کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات