خبرهای داغ:
حجت الاسلام قاسم پور گفت: دشمن به دنبال تحریف مکتب امام خمینی(ره) است و همه ما وظیفه داریم با جهاد تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی را در این ۴۵ سال برای جوانان بازگو نماییم.
کد خبر: ۹۵۸۰۸۹۰
|
۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۹

دشمن به دنبال تحریف مکتب امام خمینی(ره) است / با جهاد تبیین، دستآوردهای انقلاب اسلامی برای جوانان بازگو شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت الاسلام قاسم پور مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه گرگان در همایش جهاد تبیین کارکنان کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان عنوان کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره)، راه و روش امیرالمومنین(ع) را ادامه می‌دهد و کارکنان این کمیته شبانه روزی در حال جهاد و خدمت به مردم علی الخصوص قشر ضعیف جامعه هستند و در سال های اخیر با توانمندسازی مددجویان و ایجاد اشتغال، خدمات شایان ذکری را ارائه کرده اند.
وی اولین اصل برای جلوگیری از تحریف و انحراف را تبیین دانست و اذعان کرد: امام سجاد(ع) و حضرت زینب(س) پس از واقعه عاشورا با تبیین در بین مردم، مانع از تحریف این واقعه و انحراف دین شدند.
قاسم پور اضافه کرد: انقلاب اسلامی یک انقلاب مردمی است و تنها انقلابی است که بر اساس آموزه‌های دینی شکل گرفته است و از دستاوردهای زیادی برخوردار می‌باشد.
وی گفت: امام خمینی برای احقاق اولین حقوق مردم که آزادی بوده است نظام ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی را ساقط کرد و یک کشور وابسته‌ای که از نظر اقتصادی، علمی، نظامی و ... استقلال نداشت را به یک کشور مستقل و مقتدر تبدیل نمود.
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه گرگان تاکید کرد: دشمن به دنبال تحریف مکتب امام خمینی(ره) است و همه ما وظیفه داریم با جهاد تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی را در این ۴۵ سال برای جوانان بازگو نماییم؛ اگر توانستیم آرمان ها، ارزش ها و اهداف را برای نسل فعلی تبیین کنیم بیشتر مسیر را رفته ایم و مانع از تحریف خواهیم شد.
وی افزود: جمهوری اسلامی وقتی با رای مردم یعنی بر اساس مردم سالاری دینی شکل گرفت باید حفظ شود؛ در جمهوری اسلامی مردم و اسلام کنار هم هستند نمی‌توان یکی از این دو را کنار گذاشت لذا مردم در کنار مسئولین و اسلام باید باقی بمانند.
قاسم پور در پایان خاطرنشان کرد: حضور در عرصه‌های حساس انقلاب اسلامی، شفاف سازی و بصیرت افزایی از وظایف تک تک مردم است و مردم با حضور پرشور در انتخابات دشمنان را ناامید خواهند کرد.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها