نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان
حجت الاسلام علی عربپور گفت: سپاه هیچ نامزدی در انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی ندارد و نخواهد داشت و از هیچ جریان فکری، سیاسی و اجتماعی هم در این انتخابات نه دفاع می کند و نه حامی است.
کد خبر: ۹۵۸۰۸۰۷
|
۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان،حجت الاسلام علی عربپور نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان در خصوص رفتار سیاسی سپاه در انتخابات اظهار کرد: یکی از خطوط قرمز سپاه، انقلاب اسلامی و دستاوردهای با عظمت و با برکت آن است، سپاه خود را مکلف می داند که از این خطوط قرمز و دستاوردهای انقلاب و همچنین خود انقلاب  دفاع  و حراست کند.

این مقام مسئول  در خصوص انتخابات و مسائل سیاسی تصریح کرد:  سپاه یک منشوری دارد که بر اساس همان منشور، که مستخرج از قانون اساسی و قوانین مندرج در آن است مکلف است مُر قانون در همه مسائل سیاسی را رعایت کند

نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان افزود: انتخابات هم به عنوان یک موضوع سیاسی و اجتماعی برای سپاه خیلی مهم است و لذا علاوه بر حفظ و ایجاد امنیت برای برگزاری انتخابات پرشور و همگانی، سپاه بُعد امنیتی  و حراستی از این نعمت الهی و برهه حساس و خطیر انقلاب که همان انتخابات 11 اسفند ماه است را مثل همه نهادهای نظامی و انتظامی بر عهده دارد و موظف است وظایف خود را برای برگزاری یک انتخابات پرشور انجام دهد

حجت الاسلام علی عربپور ادامه داد: هیچ فرمانده و مدیری در سپاه حق ندارد له و علیه  نامزدهای موجود در صحنه انتخابات تبلیغ کند و یا حرفی بزند

 

وی افزود: این مسئله جز خطوط قرمز سپاه  است و سپاه  هیچ نامزدی در انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی ندارد و نخواهد داشت و از هیچ جریان فکری، سیاسی و اجتماعی هم در این انتخابات نه دفاع می کند و نه حامی است.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد: پاسداران سپاه ، فرماندهان، مسئولین و مدیران سپاه و بسیج مثل یکایک مردم وظایفی نسبت به حضور همگانی، پرشور و حماسی در انتخابات روز جمعه  11 اسفند ماه 1402 دارند.

 

این مقام مسئول گفت: مراقب باشیم دشمن دسیسه  نکند که انسانهایی را درون این جبهه نفوذ بدهد، مجلس شورای اسلامی در آینده مجلسی قوی باید باشد و مهمتر از مجلس شورای اسلامی مجلس خبرگان رهبری است.

 

وی ادامه داد: همانگونه که حضرت آقا در دیدار مردم شریف استان کرمان و خوزستان فرمودند که «خبرگان یعنی آینده رهبری و ولی فقیه در آینده کشور» لذا از حساسیت بیشتری برخوردار است.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان خاطر نشان کرد : دشمن تبلیغ می کند و می گوید «مردم نسبت به ولی فقیه خیلی اعتمادی ندارند و ولایت فقیه را نمی خواهند» ، ما ایرانی ها و ما مردم استان کرمان با حضور در کنار صندوقهای رای مشت محکمی به دهان دشمن می زنیم  و ثابت کنیم  که ملت ایران از ولایت دست بر نمی دارند  و تا آخر پای ولایت می ایستند

ارسال نظرات
آخرین اخبار