مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه کرمان از فراهم شدن زمینه آزادی تعداد ۱۵ مددجوی واجد الشرایط غیر عمد به مناسبت ولادت با سعادت حضرت مهدی (عج) خبر داد.
کد خبر: ۹۵۸۰۷۵۴
|
۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، سید حجت الله موسوی قوام مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه کرمان در جلسه هیات امنا ستاد دیه استان از فراهم شدن زمینه آزادی تعداد ۱۵ مددجوی واجد الشرایط غیر عمد به مناسبت ولادت با سعادت حضرت مهدی (عج) خبر داد.


موسوی قوام با بیان این موضوع که از ابتدای سال جاری این ستاد موفق به آزادی تعداد ۲۴۸ مددجوی واجد الشرایط غیر عمد از سطح زندانهای استان شده گفت کل مبلغ بدهی این تعداد از مددجویان بیش از ۵ میلیارد ۵۲۸ میلیون تومان می باشد که با تلاش نمایندگان و مددکاران ستاد دیه در جلسات صلح و سازش مبلغ ۴میلیارد تومان از شکات تخفیف و گذشت رضایت مندانه اخذ گردید در نهایت با پرداخت مبلغ ۱ میلیارد ۱۰۷ میلیون تومان از محل کمک های مردمی و خیرین ، ستاد دیه کشور و تسهیلات قرض الحسنه بانک های عامل این تعداد از مددجویان از زندان آزاد می شوند .


موسوی قوام در ادامه افزود این مددجویان مربوط به زندانهای کرمان ،زرند ،کهنوج ،بافت ،رفسنجان و بم می باشند که تعداد ۸ نفر محکوم به پرداخت مهریه و ۷ نفر محکوم مالی هستند .


مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه کرمان با بیان این موضوع که آمار ورودی های غیر عمد در نیمه دوم سال ۱۴۰۲ نگران کننده است اظهار داشت در حال حاضر تعداد ۲۹۳مددجوی واجد الشرایط غیر عمد چشم انتظار دست کریمانه خیرین دیار کریمان در جهت کمک به آزدیشان می باشند انشالله در ایام مبارک شعبان و ماه رمضان شاهد باشیم تعداد زیادی از محکومین غیر عمد توسط این خیرین از زندان آزاد شده اند .

 

در پایان این جلسه اعضای هیات امنای ستاد دیه در خصوص برگزاری جشن های گلریزان در سطح استان خصوصا جشن گلریزان کرمان بحث و تبادل نظر صورت گرفت

ارسال نظرات
آخرین اخبار