خبرهای داغ:
سردار هاشمی فرمانده نیروی دریایی ماهشهر:

انقلاب ما امروز در نقطه ای قرار دارد که ما به قله نزدیک شدیم

همایش سران عشایر و بزرگان طوایف و اعضای بسیج دریایی در شادگان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۸۰۶۸۵
|
۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خوزستان در شادگان؛ این همایش به همت نیروی دریایی سپاه ماهشهر و همکاری ناحیه مقاومت بسیج شلدگان در کانون امام خمینی (ره) شهرستان شادگان برگزار شد.

همایش سران عشایر و بزرگان طوایف با حضور سردار مهدی هاشمی فرمانده منطقه سوم امام حسین (ع) نیروی دریایی سپاه ماهشهر، سروان سید محمد حسین معمر جانشین ناحیه، فرماندار، امام جمعه شهرستان و سران عشایر و بزرگان طوایف و اعضای بسیج دریایی و خادمین امام رضا (ع) به صورت بسیار باشکوهی برگزار گردید.

سردار هاشمی در جمع حاضرین ضمن عرض تبریک اعیاد شعبانیه و تشکر از حضور پرشور عشایر و دیگر حاضرین در همایش یادی از شهدای انقلاب کرد و در ادامه سخنان خود به فرمایشات امام خمینی(ره) اشاره کرد و اظهار کرد: انقلاب ما امروز در نقطه ای قرار دارد که ما به قله نزدیک شدیم،

ایشان قله انقلاب را همان بیانیه گام دوم انقلاب یعنی تمدن بزرگ اسلامی و ظهور ولایت عظما عنوان کرد.

وی افزود: تردید نکنید، آنچه امام اول انقلاب گفت تحقق پیدا کرد و انچه امام امروز مامی گوید تحقق پیدا خواهد کرد و این اتفاق خواهد افتاد.

امام جمعه شهرستان هم در ابتدای سخنان خود مبنی بر حضور پر شور مردم و سران عشایر در پای صندوق های رأی مطالبی را عنوان کرد و گفت: من این قول را به همه می دهم که مردم شادگان با حضورشان در پای صندوق های رأی مشت محکمی به دشمنان این انقلاب و نظام خواهند زد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها