جانشین مسئول بسبج اساتید استان مرکزی اعلام کرد
جانشین مسئول بسبج اساتید استان مرکزی طرح «استاد و مسجد» در استان مرکزی با هدف تحقق جهاد تبیین و امیدآفرینی اجرا می‌شود.
کد خبر: ۹۵۸۰۳۴۱
|
۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۷

محمدعلی آقامحمدی جانشین مسئول بسبج اساتید استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی با اشاره به اجرای طرح«استاد_مسجد) گفت: این طرح سراسری در راستای اجرای برنامه‌های معاونت فرهنگی_اجتماعی و با تشکیل کارگروه‌های 8 گانه در سازمان بسیج اساتید استان مرکزی در حال اجرا است.

وی افزود: در این طرح از ظرفیت‌ها و خدمات تخصصی استادان بسیجی در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، حقوقی و سیاسی با محوریت امامان جماعت در مساجد استفاده می‌شود.

جانشین مسئول بسبج اساتید استان مرکزی به بخشی از فعالیت‌های اجرایی در این طرح اشاره و تصریح کرد: اساتید متعهد و انقلابی به عنوان سفیران فرهنگی ما در مساجد می‌توانند بسیاری از معضلات موجود را کاهش دهند؛ مشارکت و مشاوره در تهیه محتواهای فرهنگی مسجد، مشارکت در برگزاری مراسم ملی و مذهبی، مسئله‌شناسی و ارائه راهکار در جهت رفع آن، انجام مشاوره تربیتی و درمانی، تقویت فعالیت علمی آموزشی دانشجویان و دانش‌آموزان با توجه به تخصص استاد، شکل دهی مطالعات جمعی در قالب حلقه‌های علمی و... از جمله فعالیت‌هایی است که در قالب این طرح در مساجد استان اجرا می‌شود.

آقامحمدی با اشاره به انتخابات پیش‌رو و نقش اساتید در عرصه بصیرت‌افزایی گفت: آگاهی بخشی و امیدآفرینی در جامعه برای حضور پرشور در انتخابات و رصد فعالیت‌های فرهنگی و مبارزه با جنگ نرم دشمن از مهم‌ترین رسالت‌های بسیج اساتید است که با توجه به این مهم یکی از وظایف اساتید در این طرح جهاد تبیین است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها