خبرهای داغ:
سردار رفیعی آتانی در هجدهمین یادواره شهدای سگز آباد گفت: زنان جامعه سازندگان نسل پاک جامعه هستند و عفاف و حجاب نشان از فرهنگ غنی ایرانی اسلامی جامعه دارد.
کد خبر: ۹۵۸۰۳۰۳
|
۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۳

قزوین_ به گزارش بسیج، سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در هجدهمین یادواره شهدای سگزآباد، ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای عرصه های مختلف انقلاب بیان کرد: شهدا حافظ دین و دنیای ما هستند و با دادن جان خود در راه خدا، بهترین نماد اخلاص و استقامت در راه دین را رقم زدند.

سردار رفیعی آتانی افزود: این دختران ما بی حجاب فطری نبودند بلکه فقر فرهنگی باعث شده است که نسبت به فرهنگ غنی اسلام و ایران آگاه نباشند در حالی که شهدای عزیز در وصیت نامه های خود به حجاب بانوان تاکید فراوان داشتند.

 فرمانده سپاه استان قزوین در ادامه با ذکر خاطره ای با محوریت اهمیت امر جهاد تاکید کرد: زنان جامعه ما پاک و باغیرت هستند. وقتی فرمانده دوران دفاع مقدس با ذکر خاطره ای گفت؛ من در مسیر حرکت می کردم در پمپ بنزین توقف کردم که خبر دادند عراق پاتک زده و باید به خط برگردم که با عجله به جبهه برگشتم و همسرم را با فرزند شش ماهه در پمپ بنزین جا گذاشتم.

وی تشریح کرد: وقتی عملیات تمام شد روی برگشت به خانه نداشتم لذا با روحانی لشگر هماهنگ کردم تا کمکم کند. همسر این فرمانده گفت؛ ایشان از امام تقلید می کنند لابد واجب شرعی بالاتر از زن و فرزندش بوده است که ما را در پمپ بنزین و در شهر غریب رها کرده است اگر اینگونه نبود هرگز همسرم را نمی بخشیدم.

سردار رفیعی آتانی در پایان گفت: اسلام آن قدر ارزشمند است که ابا عبدالله (ع) خود و همه خانواده و حضرت زینب(س) را فدای اسلام کرد. قدر بزرگی خودتان را بدانید و حجاب شما برنده تر از هر شمشیری برای دشمنان این خاک است.

 

انتهای پیام /۱۰۰۲/

ارسال نظرات
پر بیننده ها