خبرهای داغ:
حجت‌ الاسلام موسوی:

یکی از راهبردهای دشمن ایجاد دو قطبی در جامعه است

همدان-امام جمعه موقت همدان گفت: یکی از راهبردهای دشمن ایجاد دو قطبی در جامعه و سوءاستفاده از تفرقه بین مردم و مسئولان است.
کد خبر: ۹۵۷۹۹۱۱
|
۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۰
یکی از راهبردهای دشمن ایجاد دو قطبی در جامعه است

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام سید هاشم موسوی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته همدان که در محل حسینیه امام (ره) برگزار شد، با بیان اینکه تخریب نامزدها از سوی یکدیگر در انتخابات پیش رو شرعا جایز نیست، اظهار کرد: مردم با حضور در انتخابات باید سرنوشت کشور را در دست بگیرند و اجازه ندهند دیگران برای آنها تصمیم‌گیری کنند.

وی خاطرنشان کرد: قبل از انقلاب اسلامی در انتخابات فرمایشی عده ای در خارج از کشور برای تصدی نمایندگی معرفی می شدند و همان ها نیز رای می‌آوردند.

خطیب موقت جمعه همدان ادامه داد: راهبرد دشمن خارج کردن مردم از صحنه دفاع از انقلاب اسلامی است تا نتوانند بر آینده کشور خود مسلط باشند.

وی با بیان اینکه اهمیت خبرگان از مجلس شورای اسلامی بالاتر است، تصریح کرد: در روز انتخابات وضو می‌گیریم و با وضو پای صندوق رای می‌رویم و آرای خود را به نمایندگان اصلح می‌دهیم.

موسوی حضور پرشور و انتخاب اصلح را از وظایف مردم انقلابی دانست که درصدد هستند با مشارکت قوی در انتخابات دشمن را مایوس کنند.

وی یکی از راهبردهای دشمن را ایجاد دو قطبی در جامعه و سوءاستفاده از تفرقه بین مردم و مسئولان خواند و تاکید کرد: نامزدها نباید به مردم وعده‌هایی که محقق نمی‌شود، بدهند و موجبات بدگمانی آحاد جامعه را فراهم کنند.

امام جمعه موقت همدان در ادامه با اشاره به جنایات صهیونیست ها در فلسطین یادآور شد: مساله مظلومیت فلسطین و غزه فراموش شدنی نیست و رژیم صهیونیستی نیز نابود و ملت مسلمان فلسطین پیروز و بر سرنوشت خود حاکم خواهند شد.

وی از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن قدردانی و تاکید کرد: این راهپیمایی باشکوه بیانگر حمایت بی سابقه مردم از امام و انقلاب اسلامی بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات