شجاعی فرگفت: دانشجویان خواهر دانشگاه هاتف زاهدان به اردوی زیارتی راهیان نور اعزام شدند.
کد خبر: ۹۵۷۹۸۷۲
|
۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۹

علی اکبر شجاعی فر، مسئول بسیج دانشجویی پیامبر اعظم(ص) دانشگاه هاتف زاهدان در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در  زاهدان اظهار داشت: اردوی زیارتی راهیان نور بسیار تاثیرگذار و یک عملیات بزرگ فرهنگی و کارخانه کادرسازی است به جهت آشنایی با سیره شهداء و فرصتی خلوت با شهیدان هشت سال دوران دفاع مقدس دانشجویان دختر دانشگاه هاتف زاهدان به مناطق عملیاتی جنوب غرب کشور در قالب کاروان مزین بنام شهید مدافع امنیت مهدی جهانتیغ اعزام شدند.

وی گفت: این اردوی راهیان نور به مدت شش روز برنامه‌ریزی شده و دانشجویان از برنامه‌های فرهنگی در اتوبوس، بازدید از یادمان ها، روایتگری های دفاع مقدس، زیارت مزار حاج قاسم در کرمان، زیارت شاهچراغ در شیراز و... بهره‌مند خواهند شد.

این مسئول عنوان کرد: مقام معظم رهبری تاکید زیادی بر برگزاری اردوهای راهیان نور دارند و راهیان نور را یک فنّاوری جدید برای استفاده‌ی از معدن تمام‌نشدنی سال‌های دفاع مقدس عنوان کردند.

شجاعی‌فر بیان کرد: دانشجویان دانشگاه هاتف زاهدان می توانند از لحظه به لحظه این سفر معنوی عکس و فیلم تهیه کرده و برای ما به شماره 09391268944 در پیام رسان ایتا و تلگرام ارسال کنند و به برترین تصویر و کلیپ هدایای نفیسی اهداء خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار