خبرهای داغ:
عضو شورای شهر دزفول:

حضور مردم در انتخابات، موجب پیشبرد اهداف مجلس می‌شود

عضو شورای شهر دزفول گفت: حضور مردم در انتخابات برای انتخاب اصلح در حوزه انتخابیه خود، هم موجب پیشبرد اهداف مجلس برای قانون‌گذاری و هم همراهی و همیاری با قوه مجریه در پیشبرد اهداف شهرستان خواهد شد.
کد خبر: ۹۵۷۹۴۸۰
|
۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان محمدحسن پرآور عضو شورای شهر دزفول با اشاره به لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات اظهار کرد: انتخابات در هر کشوری که داعیه‌دار دموکراتیک بودن و جمهوریت دارد، یکی از ارکان اصلی برای اثبات دموکراسی و جمهوریت به عنوان مفهومی والاتر از دموکراسی است.

وی افزود: از این رو مشارکت و حضور مردمی که در تاریخ دوازدهم فروردین ۵۸ به جمهوریت اسلامی کشور رأی داده‌اند در صحنه انتخابات‌های مختلف اعم از شوراهای شهر و روستا، مجلس شورای اسلامی، ریاست جمهوری و مجلس خبرگان رهبری، علاوه بر اعلام پایبندی به آن رأی تاریخی نشانگر این است که نظر خود را مبنی بر استمرار نظام مقدس جمهوری اسلامی و اصل دموکراسی در اداره کشور اعلام می‌کنند.

مشارکت مردم در انتخابات، از اصول دموکراسی است

پرآور بیان کرد: علاوه بر این، هم رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بارها آثار مثبت حضور حداکثری را بیان فرموده‌اند و هم اینکه برای حفظ و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی، جوانان بسیاری جانفشانی کرده و با خون خود نهال این نظام را آبیاری کرده‌اند و برای حفظ دستاورد این جانفشانی، حضور در انتخابات ضروری است.

وی افزود: در نظام‌های جمهوری و یکی از اصول دموکراسی که توسط مردم نیز پذیرفته شده، حضور و مشارکت در صحنه‌های مختلف است و در احکام دینی ما نیز به این مشارکت تأکید شده است.

عضو شورای شهر دزفول گفت: یکی از شاخصه‌های میزان عزت و اقتدار یک کشور دموکراتیک در دنیا، میزان حضور مردم در مسائل مختلف و همراهی با دولت است و هر چه حضور مردم پر شورتر و محسوس‌تر باشد، قطعا کشور از عزت و اقتدار بیشتری در دنیا برخوردار خواهد بود و همراهی ملت با دولت و انقلاب و نظام خود را بیشتر نمایان خواهد کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار