خبرهای داغ:

جشن میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار در سپاه آذرشهر

تبریز- همزمان با شب میلاد امام حسین(ع)، مراسم جشنی همراه با اجرای برنامه های متنوع در سپاه آذرشهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۷۹۰۶۵
|
۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج آذربایجان شرقی، مدیرکل اداری استانداری در جمع کارکنان سپاه آذرشهر، با تبریک روز پاسدار، خانواده پاسداران را به عنوان مدافعان حریم ولایت عنوان کرد و گفت: عملکرد بی نظیر سپاه پاسداران در طول تاریخ باعث شده که همواره مورد هدف دشمنان باشد.

عزیزجوانپور، خاطر نشان کرد: سپاه پاسداران پشتوانه عظیم انقلاب و دوران دفاع مقدس است و دفاع از حریم ولایت و موفقیت سپاه در عرصه های مختلف فرهنگی، علمی، اقتصادی و سازندگی، چنان موثر است که همیشه دشمن با جنگ نرم خود به دنبال تضعیف جایگاه سپاه است.

وی افزود: دشمن تلاش می کند با جنگ شناختی، موفقیت های سپاه، دستاوردهای نظام وانقلاب در عرصه های مختلف را زیر سوال ببرد که این امر وظیفه پاسداران و خانواده آنان را دوچندان می کند و باید شبانه روز تلاش کنند چون دفاع از حق و حقیقت هزینه دارد اگر کوتاهی کنیم مسئول هستیم.

جشن میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار در سپاه آذرشهر

فرمانده سپاه آذرشهر، در ابتدای این مراسم با تبریک روز پاسدار، نقش خانواده پاسداران را در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی و کشور ایران، مهم توصیف کرد.

ولی حقیقت شناخت وظیفه انقلابی سپاه  و پاسداران را که حافظ انقلاب و در خط مقدم دفاع از انقلاب قرار دارد مهم ارزیابی عنوان و به حضور پرشور و حماسی خانواده پاسداران در صحنه های انقلاب و انتخابات 11 اسفند تاکید کرد   

در پایان این مراسم از پاسداران نمونه این ناحیه با اهدای لوح تقدیر، تجلیل شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار