امروز، ۲۲ بهمن‌ماه سال ۱۴۰۲ هجری خورشیدی و در خجسته سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، مردمی از جنس نجابت و غیرت باز خروشیدند تا استوار و سرافراز، بر حقانیت آرمان‌ها و اعتقادات خود مهر تأیید زنند.
کد خبر: ۹۵۷۹۰۱۲
|
۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، امروز، ۲۲ بهمن‌ماه سال ۱۴۰۲ هجری خورشیدی و در خجسته سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، مردمی از جنس نجابت و غیرت باز خروشیدند تا استوار و سرافراز، بر حقانیت آرمان‌ها و اعتقادات خود مهر تأیید زنند.

امروز همه بودند، از پیر و جوان، کوچک و بزرگ، کاسب و بازاری و کارمند گرفته تا شهیدانی که جایشان با قاب عکس‌هایشان پر شده بود، گوییا امروز و در بهارآزادی جای امام و شهدا خالی نبود و دانش‌آموختگان مدرسهٔ خمینی کبیر به نیابت از او به خیابان‌ها آمده بودند تا ثابت کنند که خمینی حقیقتی همیشه زنده است.

امروز همه بودند؛ اما آنچه که بیشتر جلوه بخش مراسم شده بود، حضور دههٔ هشتادی‌ها و نودی‌ها یا به تعبیری زیباتر، نسل حاج‌قاسم‌ها در این راهپیماییِ پر از شور و شعور بود. حضوری که حاضرانش هر چند ظریف و نحیف و زیبا بودند؛ اما قدم‌های کوچک و پر صلابتشان، نشان ترس‌ولرز را بر تصورات دشمنان این آب‌وخاک ترسیم کرد. فریاد «مرگ بر آمریکا» یی که از زبان آنان طنین‌انداز شد، جرقه‌ای سوزاننده بود بر رؤیا‌های پوشالی اهریمنان و دشمنان، همان‌ها که آینده ایران اسلامی را تباه و ویران می‌خواهند و برای رسیدن به این مطلب از هیچ رفتار غیرانسانی و ددمنشانه‌ای ابا ندارند کمااینکه چهل روز پیش، در کرمان و در جوار مزار «سرباز ولایت»، ده‌ها نفر از هم‌وطنان بی‌گناه ما را به شهادت رساندند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار